<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hoppas det ordnar sig Braxen, inte dugg kul att va sjuk.. sitter ju själv här å längtar tillbaka på jobbet*låter konsigt eller hur * man kan lätt bli knasig av att sitta ensam.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tröttnade på att vara sjuk så jag åkte till jobbet inatt
Tack för alla krya på dig önskningar dom gjorde susen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Braxen lyssna på din kropp! Det gjorde inte jag å här krälar man omkring sedan 3 månader tebax <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var det jag gjorde (lyssnade)
Jag fick ju ont i ryggen av att ligga hela tiden
Sen var man ju helt uttråkad jag hade ju tittat på alla sidor på internet
Sen har jag ju en hel del av mina projekt ligger på jobbet... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Njae ingen som är där istället för mig men maskinerna gär ju dygnet runt
och "mina" är väl ingen flaskhals direkt så det hinns nog ifatt <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja till en del sysslor finns ersättare. Men till andra prylar finns det ej så den skiten väntar på mig tills jag kommer tillbaka tjohooo så har det alltid varit. å andra sidan har jag aldrig varit långtidssjukskriven förr..så vi får se hur detta slutar <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->får hoppas du piggar på dig snart doc du lär väl längta tillbaka lite till jobbet oxå förstås.. tycker man behöver vara sjuk några dagar så längtar man tillbaka <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...