Crescent 1125C-57 R
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
klart jag gillar ombygge.. Har ju själv kammat hem priser i bästa custom men det gäller ju motorcyklar å det är länge sedan förrän jag hade ungar hus stuga å fler än tre grejer å meka med. Det som jag menar är jag ids inte satsa så mkt tid på TRIM eftersom det är som med rally, hästsport, ett oändlig svart hål dit all tid å även pengarna försvinner. Men jag har nu säkert påpekat detta fler än tre ggr. att jag är impad av dom som orkar. Å det var ju utseendet å inte inte cyllen å kröken jag kommenterade.
Keep on tuning
(ni som id's) <!-- </EdIndex> --></div>
nä nu har du fått det om hålfoten igen zupafanzappafan skrev:Men du gilla ju ba orginal...dr.novolette skrev:sikken broiler..låg-å-rå-som-få![]()

klart jag gillar ombygge.. Har ju själv kammat hem priser i bästa custom men det gäller ju motorcyklar å det är länge sedan förrän jag hade ungar hus stuga å fler än tre grejer å meka med. Det som jag menar är jag ids inte satsa så mkt tid på TRIM eftersom det är som med rally, hästsport, ett oändlig svart hål dit all tid å även pengarna försvinner. Men jag har nu säkert påpekat detta fler än tre ggr. att jag är impad av dom som orkar. Å det var ju utseendet å inte inte cyllen å kröken jag kommenterade.
Keep on tuning

(ni som id's) <!-- </EdIndex> --></div>
- zappafan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Som ni kanske märkt så har jag inget som helst intresse av porttider å vråltrim av moppar finner ingen som helst tjusning i det tidskrävane ämnet.
För mig räcker det på sin höjd en beprövad kyrkportare med tillhörande fugge allt annat går fetbort. Har varken tid eller lust att grotta inne i motorer som nyper å testa mig fram. Och kör hellre MC än en vråltrimmad tjutande skranglig moped i 100blås.
Det var det här uttalandet jag tänkte på
no hard feelings hoppas jag
<!-- </EdIndex> --></div>
För mig räcker det på sin höjd en beprövad kyrkportare med tillhörande fugge allt annat går fetbort. Har varken tid eller lust att grotta inne i motorer som nyper å testa mig fram. Och kör hellre MC än en vråltrimmad tjutande skranglig moped i 100blås.
Det var det här uttalandet jag tänkte på

no hard feelings hoppas jag

Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nee no hard feelings här inte 
Som sagt det handlar om min åsikt om trim för min egen del å det står jag för.
Har däremot har inget emot folk som trimmar å tycker det är intressant att kolla på men känner inte att jag vill satsa min tid på sånt tappar lusten så fort motorn värmenypt fler än en gång å tvåtaktare är som sagt tvåtaktare..Skulle gärna tänka mig att köpa en färdigt beprövad motor men inte slösa tid på att exprimentera mig fram till en d.o Har pulat med mina byggen i samma garage som en som körde dragracing med mc å fyfan vad han spöade ner tid å pengar på motorn i en å samma hoj. Men alla har vi olika favoritsysselsättningar. Å min är mer åt utseende å finish än hårdtrim å muggstuk.
Men den här moppen är ändå låg å rå som få (utseendemässigt) och en broiler (motormässigt) <!-- </EdIndex> --></div>

Som sagt det handlar om min åsikt om trim för min egen del å det står jag för.

Har däremot har inget emot folk som trimmar å tycker det är intressant att kolla på men känner inte att jag vill satsa min tid på sånt tappar lusten så fort motorn värmenypt fler än en gång å tvåtaktare är som sagt tvåtaktare..Skulle gärna tänka mig att köpa en färdigt beprövad motor men inte slösa tid på att exprimentera mig fram till en d.o Har pulat med mina byggen i samma garage som en som körde dragracing med mc å fyfan vad han spöade ner tid å pengar på motorn i en å samma hoj. Men alla har vi olika favoritsysselsättningar. Å min är mer åt utseende å finish än hårdtrim å muggstuk.
Men den här moppen är ändå låg å rå som få (utseendemässigt) och en broiler (motormässigt) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hade tänkt sätta på transkåpan idag,men hittade inte packningarna.Har som vanligt lagt dom på något jättebra ställe som jag inte har en aning vart det är nu 
Eller så trodde jag att jag köpt dom,minnet sviker
Så det fick bli lite dekalpyssel istället....
En "R" dekal för att understryka att det är sportmodellen av 1125C

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>

Eller så trodde jag att jag köpt dom,minnet sviker

Så det fick bli lite dekalpyssel istället....
En "R" dekal för att understryka att det är sportmodellen av 1125C

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Monark E-type 1293-73 Sachs GS 50cc Perego 6vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Då sitter distanen kvar när man lossar kåpan <!-- </EdIndex> --></div>
Jag limmar distansen och har packning på kåpan.Hasse skrev:Det behövs ingen packning, ta på lite Hylomar och sätt ihop. Pott tätt.
Sen torkar man av eventuellt överflöd med en trasa.
En tub kostar visserligen en slant men räcker till många många motorer.
Då sitter distanen kvar när man lossar kåpan <!-- </EdIndex> --></div>
Monark E-type 1293-73 Sachs GS 50cc Perego 6vxl