Lite blandade delar...säljes/bytes
-
Lite blandade delar...säljes/bytes
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tjena, har städat ur gömmorna lite granna. Och följande (just nu) ska säljas/bytas mot förslag.
1 jawa 210 cylle, i pressat foder - 50kr ? (nån mindre repa), går säkert att bygga något roligt med den.
1 fs1a topp, behöver lite puts, då det är en smula spikat, men tror det är en högkomps topp eller något - 50kr eller bud/byte
1 sachs 505/504 cylle, någon mindre repa men inget som ska påverka - bud/byte
1st pallas förgasare, komplett med insug, dock en mindre skada vid själva "fästet" på insuget. 150kr - bud/byte?
1x Magura gashandtag, bra fäste till handtaget.
Lite honda cr 80cc prylar, kopplingskorg med lameller, bromstrumma /lackad) Kylare, o nytt nållager. (Bud - byte)?
suzuki k50 svänghjuls kåpa funktionell kåpa - bytes/säljes
Huskvarna vevparti, inget glapp i vevstaken, och även nål lager & kolv som är felfri sitter på.
Bud/bytes mot vad som helst.
Även plast till honda cr (kubik över 85cc) från årsmodell 00-2011 intressant, repigt osv kvittar, ska bli lite utseende updatering på crossen.
Kan skicka allt, om köparen betalar frakt.
Mvh Neifelheim. Obs, kan ordna bilder om det är intressant. <!-- </EdIndex> --></div>
1 jawa 210 cylle, i pressat foder - 50kr ? (nån mindre repa), går säkert att bygga något roligt med den.
1 fs1a topp, behöver lite puts, då det är en smula spikat, men tror det är en högkomps topp eller något - 50kr eller bud/byte
1 sachs 505/504 cylle, någon mindre repa men inget som ska påverka - bud/byte
1st pallas förgasare, komplett med insug, dock en mindre skada vid själva "fästet" på insuget. 150kr - bud/byte?
1x Magura gashandtag, bra fäste till handtaget.
Lite honda cr 80cc prylar, kopplingskorg med lameller, bromstrumma /lackad) Kylare, o nytt nållager. (Bud - byte)?
suzuki k50 svänghjuls kåpa funktionell kåpa - bytes/säljes
Huskvarna vevparti, inget glapp i vevstaken, och även nål lager & kolv som är felfri sitter på.
Bud/bytes mot vad som helst.
Även plast till honda cr (kubik över 85cc) från årsmodell 00-2011 intressant, repigt osv kvittar, ska bli lite utseende updatering på crossen.
Kan skicka allt, om köparen betalar frakt.
Mvh Neifelheim. Obs, kan ordna bilder om det är intressant. <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->

Ja vet inte heller va de kan vara värt, de beror på hur man ser de
Ja har användning av de medans de ligger ivägen för dig kanske?:P <!-- </EdIndex> --></div>
Imorgon eller något räknar jag som 1-100 dagar?Neifelheim skrev:Får ta en bild imorgon eller något, pris vet jag inte...vet inte vad det är värt?:)PipaZ skrev:Bild på magura gashandtaget?
Samt pris

Ja har användning av de medans de ligger ivägen för dig kanske?:P <!-- </EdIndex> --></div>
-
Har en sjukt massa prylar överallt, o till helgen blir det ännu en. Huskvarna - 250cc 2-takt, toppenskick och startar på max 2 kick. enduro....så ska göra en lista på ännu mer prylar jag ska sälja....hehe <!-- </EdIndex> --></div>
Du känner inte mig, det hörs juPipaZ skrev:Imorgon eller något räknar jag som 1-100 dagar?Neifelheim skrev:Får ta en bild imorgon eller något, pris vet jag inte...vet inte vad det är värt?:)PipaZ skrev:Bild på magura gashandtaget?
Samt pris![]()
Ja har användning av de medans de ligger ivägen för dig kanske?:P

<!-- </EdIndex> --></div>
Okejj, riktig prylnisse med andra ord? har prylar högt o lågt?Neifelheim skrev:Du känner inte mig, det hörs juPipaZ skrev:Imorgon eller något räknar jag som 1-100 dagar?Neifelheim skrev:Får ta en bild imorgon eller något, pris vet jag inte...vet inte vad det är värt?:)PipaZ skrev:Bild på magura gashandtaget?
Samt pris![]()
Ja har användning av de medans de ligger ivägen för dig kanske?:PHar en sjukt massa prylar överallt, o till helgen blir det ännu en. Huskvarna - 250cc 2-takt, toppenskick och startar på max 2 kick. enduro....så ska göra en lista på ännu mer prylar jag ska sälja....hehe

-
Har 2 skogsvrak, och utöver det en sju helvetes massa prylar ståendes i en ladugård...men behöver lite kosing, så ska sälja sachs motor från monarken och lite anat. <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ skrev:Okejj, riktig prylnisse med andra ord? har prylar högt o lågt?Neifelheim skrev:Du känner inte mig, det hörs juPipaZ skrev:Imorgon eller något räknar jag som 1-100 dagar?Neifelheim skrev: Får ta en bild imorgon eller något, pris vet jag inte...vet inte vad det är värt?:)![]()
Ja har användning av de medans de ligger ivägen för dig kanske?:PHar en sjukt massa prylar överallt, o till helgen blir det ännu en. Huskvarna - 250cc 2-takt, toppenskick och startar på max 2 kick. enduro....så ska göra en lista på ännu mer prylar jag ska sälja....hehe
Har 2 skogsvrak, och utöver det en sju helvetes massa prylar ståendes i en ladugård...men behöver lite kosing, så ska sälja sachs motor från monarken och lite anat. <!-- </EdIndex> --></div>
Har du någon BILLIG motor så e jag sugen! <!-- </EdIndex> --></div>Neifelheim skrev:PipaZ skrev:Okejj, riktig prylnisse med andra ord? har prylar högt o lågt?Neifelheim skrev:Du känner inte mig, det hörs juPipaZ skrev: Imorgon eller något räknar jag som 1-100 dagar?![]()
Har 2 skogsvrak, och utöver det en sju helvetes massa prylar ståendes i en ladugård...men behöver lite kosing, så ska sälja sachs motor från monarken och lite anat.
-
Det beror på vad du vill ha, har en kina scooter som går runt segt ( INTE skuren ). den kan du få för ett par hundra <!-- </EdIndex> --></div>PipaZ skrev:Har du någon BILLIG motor så e jag sugen!Neifelheim skrev:PipaZ skrev:Okejj, riktig prylnisse med andra ord? har prylar högt o lågt?Neifelheim skrev: Du känner inte mig, det hörs juHar en sjukt massa prylar överallt, o till helgen blir det ännu en. Huskvarna - 250cc 2-takt, toppenskick och startar på max 2 kick. enduro....så ska göra en lista på ännu mer prylar jag ska sälja....hehe
Har 2 skogsvrak, och utöver det en sju helvetes massa prylar ståendes i en ladugård...men behöver lite kosing, så ska sälja sachs motor från monarken och lite anat.