dr.novolette skrev:fan va synd att det är så fb lång ner kan inte ni komma upp ngn gång ist..
tror inte min bil håller dit ner å tror inte heller jag får den färdig till dess..
för många projekt
Grannen eller Alabama kan köra, du sitter bak och ...............
Japp,kan ta VW-pickisen,tar ledigt 4 moppar på flaket <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->du får väl höra av dig goa doktorn när det närmar sig.. om det är så att bilen skulle hålla ner till ö-vik lär det nog gå att ordna nån samåkning..kan ja tro..moonshine mk har ju både en husvagnsplats och tältplats.. lovar att det är värt lite möda att fara.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Camp Kannjack har plats 12 i år, måste komma undan alla jävla vattenpölar vi lyckats hitta runt om på campingen under alla år <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo ide'n var att ha min pickis färdig.. moppar på flaket å äggvagnen bakom hade varit ett mysigt ekipage! Men både vagn å pickis behöver jobb
men men..det är mkt annat som skall lira..innan man tar sig iväg på en sån där rutt. undra hur långt det är t&r månne <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette skrev:fan va synd att det är så fb lång ner kan inte ni komma upp ngn gång ist..
tror inte min bil håller dit ner å tror inte heller jag får den färdig till dess..
för många projekt
Grannen eller Alabama kan köra, du sitter bak och ...............
Japp,kan ta VW-pickisen,tar ledigt 4 moppar på flaket
dr.novolette skrev:Jo ide'n var att ha min pickis färdig.. moppar på flaket å äggvagnen bakom hade varit ett mysigt ekipage! Men både vagn å pickis behöver jobb
men men..det är mkt annat som skall lira..innan man tar sig iväg på en sån där rutt. undra hur långt det är t&r månne
Med andra ord så syns vi där alltså! <!-- </EdIndex> --></div>
körmoped skrev:Om man skulle få för sig att åka upp av nån konstig anledning, Finns det nått ställe man kan stå på utan att boka?
Du får väl göra som Sorunda HellMoppers brukar göra , åk in och ta en plats , flytta till en annan plats om någon kommer och vill ha den du står på. Har funkat i flera år nu <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tror jag har c a 50 mil ner dit från ö-vik doktorn.. så det lär vra en skaplig bit till för dig isåfall.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Alabamamannen & Dr.N -Vi har också en tältplats för ett miltärtält, många får plats.
Ni måste ju komma ner för tusan! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag ska ner om inget arbete kommer ivägen, tar bussen och släp så jag hittar väl nån plats utanför om det inte går att komma in <!-- </EdIndex> --></div>