Klyva motor

Tips och frågor. Motorer, reparationer, felsökning, trimning.
93raggarn
Kontakt:

Klyva motor

Inlägg av 93raggarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tjenare skulle villja ha tag på en bra skiss på hur man klyver en sach 3-växlad motor och säter tebax allt.
PS. är nybörjare <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tyvvär, vad jag sett av dina tidigare frågor här, så tycker jag du ska försöka ta hjälp av någon med lite erfarenhet,,,,,innan du förstör något.

Svar i all vänlighet

Var håller du hus ? kanske finns någon här som kan hjälpa dig med praktiska handlag och lite kunskap. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hur du klyver en 3/4 växlad sachs; http://forum.moppenet.com/showthread.php?t=78379

Hur du skruvar ihop en 3/4 växlad sachs; http://forum.moppenet.com/showthread.php?t=107918

Tyvärr så funkar inte bilderna just nu, photobuckets bandvidd blir överskriden hela tiden. (För många som kollar på mina bilder).

Men bara vänta tills dem syns igen. Vilket bör vara imorgon. <!-- </EdIndex> --></div>
93raggarn
Kontakt:

Inlägg av 93raggarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
tompa skrev:Tyvvär, vad jag sett av dina tidigare frågor här, så tycker jag du ska försöka ta hjälp av någon med lite erfarenhet,,,,,innan du förstör något.

Svar i all vänlighet

Var håller du hus ? kanske finns någon här som kan hjälpa dig med praktiska handlag och lite kunskap.
ytanför örebro men har en kille som jag ska höra med om inte du känner nån bra. är 1000kr för att klyva en motor dyrt <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
93raggarn skrev:
tompa skrev:Tyvvär, vad jag sett av dina tidigare frågor här, så tycker jag du ska försöka ta hjälp av någon med lite erfarenhet,,,,,innan du förstör något.

Svar i all vänlighet

Var håller du hus ? kanske finns någon här som kan hjälpa dig med praktiska handlag och lite kunskap.
ytanför örebro men har en kille som jag ska höra med om inte du känner nån bra. är 1000kr för att klyva en motor dyrt
Ja!! :shock: :shock: För 1000kr kan du köpa en helt ny 2 vxl.. <!-- </EdIndex> --></div>
Norman

Inlägg av Norman »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu handlar det väl inte bara om att klyva motorn... Det gör man ju på en kvart. Det är väl lite som ska göras därinne också? 1000kr för ett bra jobb är inte dyrt, om du får garanti vill säga. <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Försök få tag på gubben gorander på speedriders, han är från örebro, om han inte hinner hjälpa dig, så kanske han kan tipsa dig vidare <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar