Veteranmarknad Luleå 29/1
Veteranmarknad Luleå 29/1
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Norrlands Motorhistoriker Luleåsektionen anordnar veteranmarknad i pistolhallen i Arcushallen i Luleå på lördag 29 januari kl 08.00 - 13.00.
Vi i norr är ju inte bortskämda med marknader så denna är välkommen. <!-- </EdIndex> --></div>
Vi i norr är ju inte bortskämda med marknader så denna är välkommen. <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
-
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tjaa vette tusan..har vait där varje år å om vi säger så..prioriterade inte den speciellt mkt i år (hade sovmorgon ist. att mysa med mina grabbar framför tecknat tyckte jag var fan så viktigare)
Egentligen vette tusan.. varför det alltid i veterankretsar ska börja vid 07 tiden kanske för att många snubbar e pancho å vana att stiga upp före fn..
sjäv är man ju över 40 å är alltid morgontrött (nattmänniska)
å dom flesta klippen görs väl kl 07 eller kanske rent av kvällen innan.. Vad vet jag som alltid släntrat in kl 10
<!-- </EdIndex> --></div>
Egentligen vette tusan.. varför det alltid i veterankretsar ska börja vid 07 tiden kanske för att många snubbar e pancho å vana att stiga upp före fn..

sjäv är man ju över 40 å är alltid morgontrött (nattmänniska)
å dom flesta klippen görs väl kl 07 eller kanske rent av kvällen innan.. Vad vet jag som alltid släntrat in kl 10

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dom sållar agnarna från vetet på det sättet. Resonemanget är att bara de som är genuint intresserade ids kliva upp den tiden för att få första tjing på utbudet. Men visst är det förtidigt jag har aldrig varit morgonpigg i hela mitt liv.
Vi kliver upp vid 4-tiden då vi ska till Sundsvall eller Skelleftemarknaden. <!-- </EdIndex> --></div>
Vi kliver upp vid 4-tiden då vi ska till Sundsvall eller Skelleftemarknaden. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmm ja upp måste man ju varje morron vid 5- hugget om man ska hinna vakna innan man ska på jobbet..
kan ju inte påstå att man gillar det..
<!-- </EdIndex> --></div>

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->För min del gav det en transkedja till Autoped ny för 50 kr, sachs 2-vx trampmotor objekt 200 kr, några fräscha beg. lager till kopplingskorgen på sachs för 80 kr/st samt stora toppen, ovala toppen till sachs , flera tändsystem sachs och några svänghjul sachs för 300 kr och lite annat småkrafs.
Hyggliga priser på det jag köpte. Sen är det ju inget större problem med att hitta delar om man har ett 40-tal objekt på gång.
Ingen jättemarknad men som sagt man får vara tacksam för det lilla. <!-- </EdIndex> --></div>
Hyggliga priser på det jag köpte. Sen är det ju inget större problem med att hitta delar om man har ett 40-tal objekt på gång.
Ingen jättemarknad men som sagt man får vara tacksam för det lilla. <!-- </EdIndex> --></div>