En annan har ju ett bygge som väntar på tid och pengar...bara motivlacken kostar mer än jag betalat för hela hojen
Mvh Neifelheim <!-- </EdIndex> --></div>
Såklart man ska ha notat golv i verkstan! Ne, var varmare att meka i köket. (ek är det faktiskt)tompa skrev: Vilken verkstdsbildNotat björkgolv har jag aldrig sett i en moppeverkstad, skitsnyggt
Å så lite klagomål: avgaskröken måste du göra om, på ett annars fint bygge kan du inte ha knäckta böjar, gör om och sandfyll innan du varmbockar, så slipper du vecken i bockarna
<!-- </EdIndex> --></div>Tackar!Neifelheim skrev:Riktigt coolt bygge måste jag säga!:)
En annan har ju ett bygge som väntar på tid och pengar...bara motivlacken kostar mer än jag betalat för hela hojen![]()
, hur ska detta sluta....elmia?
Mvh Neifelheim
<!-- </EdIndex> --></div>Hade du blöt finkornig sand ? (pressat hårt)bjo skrev:tompa skrev: Den har väldigt många krökar åt olika håll, och när jag gjorde den så hade jag den fylld med sant, och igenproppat med korkar i ändarna.
Sen så värmde jag med svetsen, men det blev ändå som det blev.
Hur ska jag göra för att det inte ska ske?
<!-- </EdIndex> --></div>na så blöt var den nog inte.. men tack för tipsetLasse väss skrev: Hade du blöt finkornig sand ? (pressat hårt)
Annars får du åka till någon plåtfirma som har en rör-bock![]()