Crescent F-50GL Renovering
- SachsMekarn
- SachsMekarn
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja då har man gjort några timmar igen så då bjuder jag på en status rapport!
Kan ju börja lite lugnt med att visa det nybyggda motorfästet.

Sådär kommer det bli, fast nu är det färg på!

Jäkligt kul nu när det börjar likna en moped! Man blir mer taggad att ro projektet i land!

Tycker ni att det blir för högt? Dämparna är 300mm, alltså något längre än original.

Blir riktigt stiligt med kupolmuttrar, eller hur?

Men nu kommer den plockas ihop för att bli körbar då jag ska vara med på några race. Så efter dem racen skall jag lacka allt som ska vara rött, det är enbart grundat.
Framgaffel och hjul ska Renoveras/ putsas upp och sadeln ska även få nytt tyg, men som sagt så ska den bli körbar nu för det börjar bli ont om tid har jag upptäckt!
Det var det jag hade att bjuda på! <!-- </EdIndex> --></div>
Kan ju börja lite lugnt med att visa det nybyggda motorfästet.

Sådär kommer det bli, fast nu är det färg på!

Jäkligt kul nu när det börjar likna en moped! Man blir mer taggad att ro projektet i land!

Tycker ni att det blir för högt? Dämparna är 300mm, alltså något längre än original.

Blir riktigt stiligt med kupolmuttrar, eller hur?

Men nu kommer den plockas ihop för att bli körbar då jag ska vara med på några race. Så efter dem racen skall jag lacka allt som ska vara rött, det är enbart grundat.
Framgaffel och hjul ska Renoveras/ putsas upp och sadeln ska även få nytt tyg, men som sagt så ska den bli körbar nu för det börjar bli ont om tid har jag upptäckt!

Det var det jag hade att bjuda på! <!-- </EdIndex> --></div>
- SachsMekarn
- SachsMekarn
- SachsMekarn
- SachsMekarn