sachs trim

Tips och frågor. Motorer, reparationer, felsökning, trimning.
flaka
Inlägg: 22
Blev medlem: 07 feb 2011, 00:00
Kontakt:

sachs trim

Inlägg av flaka »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->skule behöva lite hjälp med att trima min flaka

funderar på en 60cc cylinder och sen kapa ner kylflänsarna för att den ska passa, eller fins det risk att den går varmt då?

och funkar det med orginal toppen?

17mm bing

är det något annat som behövs? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Inlägg: 2686
Blev medlem: 09 jan 2008, 00:00
Ort: Västerås
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Funkar fint att ta ner kylflänsarna.

Du måste ha en originaltopp, finns inget annat att välja på.

Du måste även ha 32mm krök (Eller 28mm med reduceringsmutter) <!-- </EdIndex> --></div>
flaka
Inlägg: 22
Blev medlem: 07 feb 2011, 00:00
Kontakt:

Inlägg av flaka »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->något bra tips på hur det enklaste sätet är att kapa kylflänsarna

och funkar kines grejer bra eller är det bara skit

komer koplingen att funka <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Inlägg: 2686
Blev medlem: 09 jan 2008, 00:00
Ort: Västerås
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har du en frisk koppling håller det utan problem. (Fräscha lameller och alla 9 fjädrar)

Jag har inte använt de nya kinagrejerna som tillverkas idag, så jag vet inte. Men funkar gör de väl.


Det ska fungera fint att svarva ner flänsarna. <!-- </EdIndex> --></div>
flaka
Inlägg: 22
Blev medlem: 07 feb 2011, 00:00
Kontakt:

Inlägg av flaka »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag har bara 6 fjädrar till min kopling <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar