Pop skrev:Hon tar tonen som 20 AIK supportrar när hon pratar. hon slänger fram sina byst mitt i allt och skakar runt!
Det är så klockrent! Jag tror alla har stött på denna typ av människa som måste synas och höras, men inte har något vettigt att tillföra. Sen är det fruktansvärt enerverande när ens grejer inte får vara ifred.
Tack för din text, jag fick precis en ide till en krönika.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tycker det är helt rätt igentligen, FÖR DET ÄR SKITSVÅRT att "styra me brännvin i kroppen" [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img] <!-- </EdIndex> --></div>
Pop skrev:Hon tar tonen som 20 AIK supportrar när hon pratar. hon slänger fram sina byst mitt i allt och skakar runt!
Det är så klockrent! Jag tror alla har stött på denna typ av människa som måste synas och höras, men inte har något vettigt att tillföra. Sen är det fruktansvärt enerverande när ens grejer inte får vara ifred.
Tack för din text, jag fick precis en ide till en krönika..
haha, ja, skönt att jag kunde bidra med lite inspiration ska koppla ur datorn, cd spelaren. och bara köra kassett band och vinylspelaren. och inga undantag <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ha-ha ja en korvkratta får man nog skaffa sig innan sommarens grillningar..verkar praktiskt <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vaknar, kollar klockan 09.07. Skulle ju ringt för en timme sen!
O nästa buss går 10.15....
Detta innebär att jag missar nationella provet idag, INTE bra <!-- </EdIndex> --></div>