<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vad som är dyrt eller inte har vi väl olika åsikter om.
jag tycker det är ett helt ok pris för den cylindersatsen.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->MEN VAFAN!!! Nu jävlar kan dom allt ta fram det roliga! just när man ska till stockholm hela helgen! <!-- </EdIndex> --></div>
Helvete att man är i fel ände av landet alltid är man på fel plats vid fel tidpunkt, det slår aldrig fel. Normalt bor jag i Tavelsjö men är nere i gbg på utbildning ett tag till. <!-- </EdIndex> --></div>
Patrik '83. Livin' for speed!
Honda CB 750 '79 Åkafortstormoppe
Gilera Touring '75? Röer å finer!
Ancillotti?/Fantic? Trial 50 '7x, Bushojen.
KTM Comet 504S/Puch 4-vxl '71? Risbusken/Råttsoffan/Sophögen...
Dakota '74 blå, Under långsam renov...
Dakota '72 guld, Väntar på renov...
Saknar: Obegränsat med deg, många puchmodeller, bl.a M50 Jet eller Racing.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ni kan vara lugn på att dom vet värdet på dom häckarna..
ser inte en moppe för det dom skrivit "fr. 1500spänn" alla börjar på 3-4 papp å sen står det klassiska "el högstbjudande" under varje pris.
Så simma lugnt jag skulle inte ens idas åka dit om jag så bodde i Robban. Vi får se.. Jossan kanske åker så hon får väl rätta mig om jag har fel men det osar skit..
(men jag kanske har fel ) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har hört talas om den här auktionen. Ska ringa och prata med honom innan vi bestämmer oss för att åka. <!-- </EdIndex> --></div>