<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->är för närvarande -23 grader, men det lär ju frysa till framot natten... var ju -28 i morse.....håller med doc..fan va less man blir på detta... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bara -19 i morse
men jag fick utomhus jobb idag på jobbet
fy sat.n vad jag frös
men nu har man tinat upp lite <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Köldrekord för i vinter -33 grader.
Klev upp tidigare än vanligt för att elda upp lite värme i huset. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Köldrekord för i vinter -33 grader.
Klev upp tidigare än vanligt för att elda upp lite värme i huset.
ja det blev nog nåt sånt här uppe med..var drygt -32 när jag lade mig natt..men nu är det varmt -29 å solsken
Jag matar fåglar febrilt tycker synd om dom när det är så här djävligt
Synd att dom inte fattar att dom kan komma in i värmen.. Jag har en fågelbur där dom kunnat bo i ngn månad <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->-28 gr i morse , -22 gr hem från jobbet på höll fullt ett tag upp mot 80 kmh på ny mätarn kallt om näsan & kindkotor..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->oh vilken mopedpatriot eller har bilen pajat?
Nog har jag moppar å gillar dom men det finns gränser på vad man utsätter sig för.. Finns inte en chans att jag skulle sitta på moped när det är kallare än -20 där tar det kuliga slut å det hela blir ist till en längtan att komma fram... huvva
va sa dom på jobbet tyckte dom att du var cool eller galen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ingen fara på taket det är inte så långt till jobbet , cyklar då man inte kör moped promenera gör man endast då man e full.. <!-- </EdIndex> --></div>