dr.novolette skrev:braxens tjaa inte vet jag om den har bra patina för man ser ju inte mopeden
startar alltid vette tusan.. Stod den inte på exakt samma ställe förra året.
Ok det är förra årets bild
jag kan ta en ny imorgon om jag hittar den
Men jag kan lova att den startar (utan motorvrmare) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Planerna för min 1279 är att göra om den till en kromstockholmare vilket är bland det häftigaste/ snyggaste som finns enligt min åsikt!
Det jag har i kromväg än så länge är tank.. Jag kommer också troligtvis lacka om ramen då färgen inte fäste ordentligt men då blir det nog någon annan kulör frågan är vilken. hjälp tas tacksamt emot!
Kameran min funkar inte och jag har en gammal Nokia utan kamera så bilder kommer nog inte på ett tag. <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund skrev:
Det jag har i kromväg än så länge är tank.. Jag kommer också troligtvis lacka om ramen då färgen inte fäste ordentligt men då blir det nog någon annan kulör frågan är vilken. hjälp tas tacksamt emot!
Bara lämna allt till tture <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund skrev:
Bara lämna allt till tture
Redan försökt! han tyckte jag skulle gno själv! <!-- </EdIndex> --></div>
billykid skrev:Å gott om plats har du i ditt garage har jag hört....hela skogen till godo...**L**..
Nej nej
Garaget är gaaget (men där är det fullt)
Det här är verkstan (blå hallen)
det gäller att inte blanda ihop saker och ting <!-- </EdIndex> --></div>