<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är väl ändå Jossan som "äger" och driver sajten och forumet som bör få bestämma hur eventuella klitermärken och pins ska se ut och inte via omröstning som någon föreslog.
Om sedan Jossan själv vill ha en omröstning så är det väl upp till henne att föreslå det.
Kuli skrev:Det är väl ändå Jossan som "äger" och driver sajten och forumet som bör få bestämma hur eventuella klitermärken och pins ska se ut och inte via omröstning som någon föreslog.
Om sedan Jossan själv vill ha en omröstning så är det väl upp till henne att föreslå det.
Kuli skrev:Det är väl ändå Jossan som "äger" och driver sajten och forumet som bör få bestämma hur eventuella klitermärken och pins ska se ut och inte via omröstning som någon föreslog.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->När man ska trycka upp klistermärken och dylikt måste man ha en bra upplösning, tänk på det.
Min som jag gjorde t ex funkar inte. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tänk på att hörnen inte ska vara vassa. Ser tråkigt ut med en rektangulär form och att vassa hörneb lättare lossnar.
Varför inte en "vattendekal" dom brukar ju vara fina när de sitter monterade. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
erlan skrev:den där stig i järvsö som folk brukar rekomendera när det gäller
udda mopeddekaler kan nog fixa raketsportdekaler. fast jag skulle ju kolla på orten jag bor först. det är ju alltid enklare.
erlan
Ja stigges reklam är bra och ganska billig <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Självklart ska det vara samma färg och stuk som ni har på hemsidan.
Givetvis en text om att man är en forum användare... <!-- </EdIndex> --></div>