Compacttråd!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->en lite off-topic fråga vad kör din morsa å farsa för jänks är bara lite nyfiken om du har ngn bild lägg in på "övriga fordon"

(ursäkta att jag kallar dom "morsa å farsa" mer norrländskt vettu... låter lite "Emil i Lönneberga" med "mor å far" är det så ni kallar dom där nere eller är du bara väluppfostrad? :roll: :D ) <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->dr.novolette: På senare dar så har ja kommit på att mamma o pappa inte låter så vidare kul:P Ställer man sig o ropar MAMMA på IKEA te.x så kollar många på en staff_gemini-1.gif
Mor o far tycker ja låter trevligare :P För morsan o farsan är de bara snobbar/katiga ungar som säger.... <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ok å jag som ropar mamma å är över 40 :oops: (skojade bara.. :D )

Vad har dom för amerikanare dårå (du kanske inte vill offentliggöra..det är ok :wink: ) <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:ok å jag som ropar mamma å är över 40 :oops: (skojade bara.. :D )

Vad har dom för amerikanare dårå (du kanske inte vill offentliggöra..det är ok :wink: )
Jojjemen, tog lite tid o hitta bara :lol:
Men nu finns det tråd under kategorin ÖVRIGA FORDON <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->finns det inga fler bilder på sveriges mest sålda ?? :wtf: <!-- </EdIndex> --></div>
bigge

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->lägger ut en bild på min första moppe :D compact 1252 :D lite sleten i lacken:( men syns nte på bilden :D
Bild

Uploaded with ImageShack.us

har blivit dålig på å köra 2 hjuligt har jag märkt när man kör sin kompis cross i snö haha annars kör jag bara flakmoppe :D <!-- </EdIndex> --></div>
Mr_Sachs

Inlägg av Mr_Sachs »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild

Min gamla compact.... F*n vad jag saknar den :(
2vxl, portad "60cc", 13mm borrad org, 15/28 drevning och rensad ljuddäpmare... gick ca 55-60? och lät som fan! 8)

vann även ett race emot en super-duper-mega-scooter som hade en toppfart på 100km/h :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar