Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->här om dagen va det runt 23 minus, vilket är mycket för vara norrköping området.

tror fan att moppen startade då! fan så överaskande :) vart en provtur mitt i natten, synd bara att man måste ha bensin också. vart även en liten cykel tur på moppen! då vart det helt plötsligt 40 grader varmt innanför kläderna <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vart är skiftnyckeln när man behöver den? :gaah: :frustrerad: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
knilsknilsson
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av knilsknilsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
PipaZ skrev:Vart är skiftnyckeln när man behöver den? :gaah: :frustrerad:

Citerar: "Jag lägger den här så jag hittar den sen" staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson

Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

knilsknilsson skrev:
PipaZ skrev:Vart är skiftnyckeln när man behöver den? :gaah: :frustrerad:

Citerar: "Jag lägger den här så jag hittar den sen" staff_gemini-1.gif
Pappa hade lagt den där den skulle vara :hide:
Menmen, problemet löste sig! Ja fick veta frakten på 2 grejer till fjollträsk :lol:
Och så har jag även fått paket mistick_yes.gif
Massa olika handtag o diverse.... <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

Braxmatte skrev:
S_Compakt skrev:Tänkt på det ... men eftersom jag skulle vara tveksam till att vidarebefodra uppgifter själv så...
Men be honom maila pallesnu och be honom kontakta dig , då har han ju inte lämnat ut nåt

Hittade förresten en auktion från den som pallesnu köpte fästet av

http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?ftgnr=267400
Löste sig ... han vidarebefodrade mitt mail ... och det var som jag trodde han skulle bara ha lampan så det löser sig till allas bästa <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaa :D
Budade hem 2 aktiebrev på General Motors nyss mistick_yes.gif slider_victory.gif mefipallina_yahoo.gif <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dags att sova efter en dag i skogen och sen garaget för å laga sånt som ej höll <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

ilogurra skrev:Dags att sova efter en dag i skogen och sen garaget för å laga sånt som ej höll
Gick skotern sönder? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Älgarna har gjort det lätt för sig. De går i klunga efter älven och går upp i skogspartier och käkar.
Idag kom fyra stycken älgar upp på gården, den fjärde sys inte på bilden. Den gick före och rekognoserade läget hos oss.. Försökt fota då de kom upp mot huset med de hörde mig och blev misstänksamma. Så jag gick in och lät dem äta ifred.
Bild
Dålig bildkvalla, men det hade börjat skymma. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->en bild av norrlänsk natur när den är som bäst...riktigt ståtliga djur älgarna.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Häftig bild och häftigt ställe.... :worship: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

husdjur

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Åhh dessa katter :lol: Såhär har jag var enda morgon :? Så fort kaffet är klart och datorn startad så kommer Sigge och kastar sig över tangentbordet.... Har gått bra hitentills, men i går höll han på att köpa något jag inte ville ha på tradera :shock: , satt där och bläddrade då plödsligt en "köp nu" knapp kom upp på skärmen :x som tur var fick jag bort huvudet och tassen från knapparna i tid :close_call:

någon mer som har en datakatt 8)

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Pröva att spela upp lite fågelläten för katten :wink:
Vi har 3 katter och döm kommer direkt
Talgoxe och gråsparv är favoriterna däremot björktrast och skata gillar dom inte :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

Braxmatte skrev:Pröva att spela upp lite fågelläten för katten :wink:
Vi har 3 katter och döm kommer direkt
Talgoxe och gråsparv är favoriterna däremot björktrast och skata gillar dom inte :oops:
Jag har provat det med, våran katt blir galen... Speciellt när man har en fågelbur med låtsasfåglar i :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja i det här huset har det nog funnits all tänkbara djur finns nog inget som vi inte har haft.. Å så även katter tom. egna kullar.. Men nu räcker det.. Har numera bara fiskar å en hund i kattstorlek det är lugnast för blomkrukor soffsidor å tapeter på det sättet..Hon älskar att sova..å vandrar bara mellan olika sovplatser. Under 1 dag har hon sovit i: grabbens säng, min säng, soffan, fotöljen, under vardagsrumsbordet under skostället, på hallmattan, under köksbordet, kökssoffan,tom. uppe på stolar å om grabbarna råkat lämna ngt klädesplagg på golvet ja då ska det minsann povsovas där med.. :D
Husdjur det måste man ha :D dt har jag haft sen jag föddes å kommer nog ha det hela livet.. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar