Hemmagjord -83

Tips, frågor och allmänt snack om motorcyklar, båtmotorer, bilar m.m.
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Hemmagjord -83

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Satt nu ock bläddrade i dom gammla ägarbyte pappren som jag sparat sedan det första registrerade fordonet i min ägo :roll: 1983 byggde jag en VW-Trike från grunden, och dröm om min förvåning :shock: än idag är den vid liv 8) och fortfarande heter den "Hemmagjord" :lol:
Så fort jag kommer till jobbet ska jag kolla upp var i sverige den befinner sig, vore kul om man kunde byta bilder (som jag ska leta på i nått fotoalbum) Hoppas jag hittar nån bild nu då :shock:
(Det var kul att bläddra i den högen med "Du är ej längre registrerad ägare av detta fordon" papper... Wow... vilka grejor man ägt :lol:

Men min fina Mustang -65:a "Rally-pac" hade bytt namn till Boatsian :freakin mad: cocos_acc.gif Hur har man lyckats förstöra en sån fin bil :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kollade upp "Hemmagjord" och tydligen befinner den sig i Filipstad :roll:
skulle igentligen ringa ägaren och höra hur den mår i dag :lol:

Bild på bygget som jag hittade nu , minns att det snart var dax för provkörning när bilden togs :nod:

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->RIKTIGT RÅ 8) <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vilket bygge :scooter: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mad Max stuk! :wink:
Gick inte den filmen på bio just då? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mad max :lol: Jo kanske :roll: men på den bilden är den bara hopsatt för provkörning :D Den blev senare nedplockad, lackad, fet-feta bakhjul och dubbla weber IDA på en 2,2L måtår.. men aldrig slutbesiktad i min ägo 8)
Dåligt med papperskort från den tiden :? vet ej vart fotoalbumen befinner sig ? såg dom sist för fyra år sedan, så någonstans är dom ju :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Satan vad frän! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Dan L

Inlägg av Dan L »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Lasse väss skrev:Kollade upp "Hemmagjord" och tydligen befinner den sig i Filipstad :roll:
skulle igentligen ringa ägaren och höra hur den mår i dag :lol:

Bild på bygget som jag hittade nu , minns att det snart var dax för provkörning när bilden togs :nod:

Bild

Häftigt bygge , Skönt att veta det finns fler undrar vad som hänt med deras gamla fordon , Min lilla minibike som jag sålde till magistern har jag inte fått besked om ännu ,

Försök få ägaren ta kort på den i nuvarande skick och lägg in här på forumet , görintressant !! <!-- </EdIndex> --></div>
Min första moppe RAKET -> http://cylinderloppet.zoomin.se/P3244400

Lyssna På Veckans Låt ----> http://cylinderloppet.zoomin.se/A145568
Skriv svar