Raketsport skrev: Ja Marie ser lite sugen ut, men hon har förlagt gashanden.
Ser ut att vara ett bra köp, Pipaz. Rouletten är en fin moped.
Går nog lösa på ett eller annat sätt
Jag har inte den blekaste om varför jag köpte mopeden, ingen vidare bra annonstext och inga bilder. Men det hade tydligen ringt många och jag hade ringt först så köp blev det allt...
Äntligen en moped med ålder! Roulette är väldigt fina i formerna och så med, jag tycker de är lika monarpeden <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har nåt svagt minne av att jag hört nåt om att Husqvarna fick minska diametern på slidskivan i dom där motorerna. dom första blev visst lite snabba. men jag har ingen aning om vilka mått som gäller.
erlan skrev:Jag har nåt svagt minne av att jag hört nåt om att Husqvarna fick minska diametern på slidskivan i dom där motorerna. dom första blev visst lite snabba. men jag har ingen aning om vilka mått som gäller.
erlan
Om det nu är så, vilket jag ska prova med GPS så förvånar det mig INTE om jag blir stoppad av polisen, samt att dom kommer anklaga den till att vara trimmad eller dylikt. Jaja, deras polisbilar är ju inte så lagliga de heller <!-- </EdIndex> --></div>
Dan L skrev:Först måste bakhjulet på innan GPS , Hittat delar ?
Joodå, erlan hade. men jag har det lite knivigt med pengar just nu då mitt bankkort inte fungerar
Men om någon dag så har jag nog sålt lite mer grejer
Och så vill jag se bilder på dem innan köp <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej det är endast ett förgasar hus men det som saknas går väl att flytta över från den du hade skulle jag tro. <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B