Alf-Johan hohooo

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Lordhelmet

Alf-Johan hohooo

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har suttit och gottat mig åt din caferacer, sadeln du har är den ett hemmabygge eller en sån där "köpesadel" med färdig ankskjärt. Jag har tänkt köpa en sån färdig till min Zuka men är lite osäker på kvalitet och passform?? Jag hoppas kunna fnula fast en baklampa från sista fisettan i rumpan på sadeln om den bara ryms för att få lite av gamla Kawa 900 looken på moppen. Du verkar inte ha nån bakskärm heller, kan du inte ta några "runtom" bilder och klistra in på denna tråd så jag kan se hela :worship:
Mvh Lorden <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bakändan på SUKAN har jag tillverkat själv, även fronten och vindintaget under motorn, ska fixa lite bilder åt dig kamrat :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lorden Jag tycker om att bygga om moppar, denna var en icke rullande skrothög, Här kommer lite bilder; :shock:
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Affe: Mycket snyggt bygge!!! Ju mer jag tittar desto mer tycker jag om, du har lagt en del timmar på den förstår jag. Motorspoilern är bara den ett mästerverk. Här hämtas motivation, hoppas bara att du inte misstycker om en del grejer kopieras.... :roll: Är det månne nån viktkompensering?? <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Lordhelmet skrev::roll: Är det månne nån viktkompensering??
Du ser ju hur mycke dekaltrimmning han gjort 22_yikes.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lorden: anade redan i förväg vissa komentarer , visst är den lite viktkompenserad ca (60kmt) du får mer än gärna kopiera något om du vill, bara kul, som du ser så är det ett 16" hjul i fram, tex. glaset i kåpan fram är ett stort hjälmvisir. alla andra detaljer inkl kedjeskydd aä gjort i lättmetallplåt 0,5 0ch 1mm. hålet i ramen där skärmen äsitter är igensatt med samma plåt, luftfilter är ett öppet från feltema, den behöver myckef frisk luft . lyset pajade sist så jag måste sätta dit en annan lykta, det elektriska på suka kan ibland vara lite svårt. kan nog bli en och annan koments där också :mrgreen: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->dekaltrimmnigen på den gör susen, moppen blir riktigt kul med detta, lär säkert bli en och annan nackvridning från folk när du tar ut den på en sväng, snyggt och kul bygge alf-johan... :clapping: :cool2:
håller med lorden många fräcka lösningar på den motorspoilern bl.a.. thumb_up <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Raketaren: apropå nackvridning så tog jag den på en tur till bilverkstan i byn, fick 3 bud på den direkt av folk jag träffade där, men den är ju inte till salu. så där har du rätt, kul slider_victory.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar