Motorer Flinta och ILO
Motorer Flinta och ILO
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min svärfar har beslutat sälja av dom motorerna han har på hyllan.
Alla motorerna är genomgångna
1. Husqvarna Flinta 2 växlad fot, komplett
2. Husqvarna Flinta 2 växlad Handväxel trimmad, komplett
3. Husqvarna Flinta 2 växlad Handväxel, komplett
4. ILO två växlad hand, kickmotor saknar rem
5. ILO två växlad hand, kickmotor saknar rem
6. Puch Motor i delar
PM:a mig om ni är intresserade <!-- </EdIndex> --></div>
Alla motorerna är genomgångna
1. Husqvarna Flinta 2 växlad fot, komplett
2. Husqvarna Flinta 2 växlad Handväxel trimmad, komplett
3. Husqvarna Flinta 2 växlad Handväxel, komplett
4. ILO två växlad hand, kickmotor saknar rem
5. ILO två växlad hand, kickmotor saknar rem
6. Puch Motor i delar
PM:a mig om ni är intresserade <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Vad har säljaren gjort dig? <!-- </EdIndex> --></div>
Du var mig en ruggigt otrevlig person. är du den som satt ensam vid ett bord i matsalen när du gick i skolan? eller på jobbet?flaka skrev:Skulle ha varit genomgången o fräsch.
Inte varit öppnad dom senaste 15-20åren utan bara väl insliten o påsprejad för att se hyfsad ut.
Han tycker om Biltemas färg.....
Vad har säljaren gjort dig? <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
Jag förutsatte att flora sålt en motor till flakaNeifelheim skrev:Du var mig en ruggigt otrevlig person. är du den som satt ensam vid ett bord i matsalen när du gick i skolan? eller på jobbet?flaka skrev:Skulle ha varit genomgången o fräsch.
Inte varit öppnad dom senaste 15-20åren utan bara väl insliten o påsprejad för att se hyfsad ut.
Han tycker om Biltemas färg.....
Vad har säljaren gjort dig?
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej MopedLovers....
Ber om ursäkt om någon blev stött av ordvalet...
Jag blir lite upprörd i bland.
Tycker dock att detta forumet borde vara fritt från hästhandlare som bara vill tjäna nån ynka krona...
Blocket är bra för såna prylar.
En genomgången o glappfri motor är enligt min mening bara att hänga upp o åka med o inte ett renoveringsobjekt fullt med spån......
Kopplingskorgen höll på att ramla av mm...
Flora i sej är kanske oskyldig men svärfar är enlig min mening bara gammelvärdens hästhandlare...
Men som sagt, han hade fina mopeder själv.
Tycker dock själv att det kan vara bra o veta vem man har o göra med om det är en hästhandlare eller nån seriös.
Vad tycker ni?
Kommentarer är välkomna.
Ps. Har aldrig suttit själv men alltid valt mitt sällskap o sagt vad jag tycker... Både i skola o på jobben.
Trött på gammalt skrot..... <!-- </EdIndex> --></div>
Tycker dock att detta forumet borde vara fritt från hästhandlare som bara vill tjäna nån ynka krona...
En genomgången o glappfri motor är enligt min mening bara att hänga upp o åka med o inte ett renoveringsobjekt fullt med spån......
Flora i sej är kanske oskyldig men svärfar är enlig min mening bara gammelvärdens hästhandlare...
Tycker dock själv att det kan vara bra o veta vem man har o göra med om det är en hästhandlare eller nån seriös.
Vad tycker ni?
Kommentarer är välkomna.
Ps. Har aldrig suttit själv men alltid valt mitt sällskap o sagt vad jag tycker... Både i skola o på jobben.
Trött på gammalt skrot..... <!-- </EdIndex> --></div>
-
Ber om ursäkt, då jag trodde det var ett påhopp....visst är det tråkigt när man väl lägger ner energi och pengar i sin hobby... <!-- </EdIndex> --></div>flaka skrev:Hej MopedLovers....
Vad tycker ni?
Kommentarer är välkomna.
Trött på gammalt skrot.....
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag är helt oskyldig till detta jag är endast mellanhand, det bästa vore nog om du ringde och framförde detta till honom istället för att ställa mig i dålig dager.Du har själv haft kontakten med honom på telefon och du var även hemma hos honom. <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Flaka skriver jö att han inte hade några problem med dig men att man inte ska köpa av din svärfar! <!-- </EdIndex> --></div>
har du läst hela beskrivningen eller?flora skrev:Jag är helt oskyldig till detta jag är endast mellanhand, det bästa vore nog om du ringde och framförde detta till honom istället för att ställa mig i dålig dager.Du har själv haft kontakten med honom på telefon och du var även hemma hos honom.
Flaka skriver jö att han inte hade några problem med dig men att man inte ska köpa av din svärfar! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tror inte jag ställde frågan till dig "sachs", men är det inte bättre att ringa min svärfar direkt och ta detta med honom dom har ju träffats.
Jag kan bara säga att han har nog renoverat ett 20 tal motorer åt mig genom åren och jag har aldrig varit med om att han gjort något dåligt arbete utan han har varit mycket nogrann.
Men jag ska framföra detta till honom.
Bonnläpp gäller det alla söder om Södertälje och norr om Upplands Väsby?? då är det väl 7/8 av Sveriges befolkning bonnläppar <!-- </EdIndex> --></div>
Jag kan bara säga att han har nog renoverat ett 20 tal motorer åt mig genom åren och jag har aldrig varit med om att han gjort något dåligt arbete utan han har varit mycket nogrann.
Men jag ska framföra detta till honom.
Bonnläpp gäller det alla söder om Södertälje och norr om Upplands Väsby?? då är det väl 7/8 av Sveriges befolkning bonnläppar <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt: