crescent crazy-type

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->lägger in några bilder.. :wink: styret är så jäkla fränt..bara hoppas att jag lyckas få dit det :P

Bild

får nog städa en smula nu igen bordet fullt av delar :?

Bild

ska borra om hålen för det efterlängtade ljusfästet oxå..tack Tompa slider_thankyou.gif tur du hade detta över och kunde tänka dig sälja det till mig.. :)

Bild

gjorde lite fynd i garaget när jag städade idag.. :wink: hittade en omgång kromade dämpare, tror dessa får duga till crazyn.. 8)

Bild

men städningen gjorde förådet lite fullare igen... :mutt:

Bild

blir nog delar över till ytterligare ett e-type bygge så smöningom.. staff_36-1 <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
tture

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härliga bilder.super att du fick köpa fästet av Tompa.klart grymma dämpare . <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->idag har jag ju inte hunnit med mekandet som jag önskat :? behövs lite vårstädning oxå...nåja har ju iallafall åstakommit att borra om hålen för bakljusfästet.. :P ska putsa av det imorrn och lämmna det till lackaren.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->fästet ligger hos lackaren nu...har jag tur finns det lite chans att få ramen lackad på onsdagkväll :P börjar ju kännas lite spännande nu.. :wink: är ju nyfiken att se resultatet på den...och sedan få börja med ihopmonteringen av det hela...

hoppas du inte blir arg på mig nu tture..knyckte ju en av dina ideer :idea:
har beställt likadana fästskruvar för motorfästet som dina hos simtus.. corsodispari_unsure tycker dessa var så snygga och kommer att komplettera svingaxelskruvarna så fint.. :) var även iväg till den lokala tillbehörsfirman söderströms motor och köpte en säkringsbox för det blivande signalhornen.. staff_36-1 <!-- </EdIndex> --></div>
tture

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:fästet ligger hos lackaren nu...har jag tur finns det lite chans att få ramen lackad på onsdagkväll :P börjar ju kännas lite spännande nu.. :wink: är ju nyfiken att se resultatet på den...och sedan få börja med ihopmonteringen av det hela...

hoppas du inte blir arg på mig nu tture..knyckte ju en av dina ideer :idea:
har beställt likadana fästskruvar för motorfästet som dina hos simtus.. corsodispari_unsure tycker dessa var så snygga och kommer att komplettera svingaxelskruvarna så fint.. :) var även iväg till den lokala tillbehörsfirman söderströms motor och köpte en säkringsbox för det blivande signalhornen.. staff_36-1
Menar du dom här .Nä jag tycker bara det är kul att du uppskattar något som jag har kommit på
Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jajamen det var dom skruvarna , blir nog mycket snyggt tillsammans med svingskruvarna.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
tture

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->fråga mig jag vet .hehe, det blir super .Det är därför jag polerar alla skruvskallar så dom ser ut som e-typ kupolmuttrar <!-- </EdIndex> --></div>
tture

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skulle jag bli arg på dig Raketaren
. näää käns som vi skulle vara bästa vänner fast vi aldrig har möts. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->känns ju bra att höra.. :P bra att kunna utbyta lite ideer med varandra.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja då ligger det i allafall svart grundfärg på ramen... :) får hoppas han hinner lacka den klart i veckan... :P skulle ju behöva försöka få ihop den igen :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
tture

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->härligt .jag är nog lika nyfiken som du på den ramen <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo hoppas ju att den ska bli snygg naturligtvis.. :) borde bli rätt bra är ju lagt en del puts på den innan.. :P å riktigt nyfiken måste jag ju erkänna att jag är... :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har suttit och klurat och skissat lite på de *speciella* fotplattor jag tänkt mig till bygget.. :hmm: får hoppas att detta lyckas har ju inte bilden riktigt klar för mig ännu.. staff_36-1 nåja blir säkert nåt tok av det oxå... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har ju varit igång lite idag oxå...har målat lite småprylar till crazyn idag..batterifästet och lite annat smått å gott.. :) passade på att köpa en krök som suttit på en cs 50i, ska se om jag lyckas göra nåt *crazy* av det oxå... :P hoppas få hem den till veckan.. <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild
8) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar