<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det var 5 + idag , vädrade garaget rotade och städade bland moppedelarna , hittade lite skoj och bra att ha grejor. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->5+ idag! satt i solen och demonterade monarpeden jag fick i byte av Wiklund. Inga hanskar behövdes! Nice! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tog för en halvtimme sedan den första riktiga moppeturen detta år
Sannslöst snorhalt på småvägarna här, men när jag väl kom ut till byvägen så gick det att åka undan i asfalts-spåren och på sina ställen bara ren asfalt SKÖÖÖNT.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->5+ o asfalts torrt...även gräset syns här o där....nu ska bara resten bort så kan jag ta en riktig provrunda med qvarnan <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->5-6plus. Strålande solsken och Yamahans tank har fått sitt sista lager med guldfärgen, ikväll blir det att gå på med klarlacken ...
Hade inte varit negativt om Compacten hade funkat, men den har fått för sig att inte vilja vakna efter sin vintervila så det får bli mek så fort som Etanolyamahan blir färdig <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En moppevända till Torshälla blev det, ca 4 mil. Var och kollade på en kompis E-typ och en annans moppar. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Solen skiner på morgonen
Det ser ut som våren verkligen är på väg nu.
Den återstående snön är snart inte synlig !! HURRA !! <!-- </EdIndex> --></div>