nu är plånboken tom

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
NRoos

nu är plånboken tom

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har jag fått tag i något roligt. Såg att doktorn sökte något liknande.

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Riktig vintermotor :roll: man blir varm av att cykla, med motorn som broms. <!-- </EdIndex> --></div>
Snurbo

Re: nu är plånboken tom

Inlägg av Snurbo »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NRoos skrev:Nu har jag fått tag i något roligt. Såg att doktorn sökte något liknande.

Bild

Bild
Vilken rolig motor.... Gärna mer info om denna. =) <!-- </EdIndex> --></div>
G-son

Inlägg av G-son »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Huvudingridiensen till en motionscykel! Grattis till bantningsresultatet du kommer få! :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja dom sägs ju vara svårstartade. Ska ha den som hyllvärmare tills jag hittar en duglig cykel. tycker annars att motorn är rätt så snygg som den är och det är ju en liten del av samlingen :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Riktigt fin hyllvärmare, Bra köp! <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Säg till när du säljer jag har all tid i världen å här finns även byten om du e intresserad av sånt :wink: :D
Ska bli kul att se om du får i gång den dom lär vara djävulskt svåra.. Men skam den som ger sig..Fick du med alla prylarna (spakar reglage samt tank)
Grattis förresten oregonian_congratulations.gif
jag avis? neee.. :no_no: :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej det var endast själva motorn som fanns. Tank är ju inga problem att hitta tillsvidare och reglage har jag hemma. Dock ingen rulle som går både framåt och bakåt för att höja och sänka loppet. tror att jag ska använda mig av pinngasmodellerna till det. Å ja juste! Jag behöver en cykel också :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
bjo
Kontakt:

Inlägg av bjo »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inspirationsbild, är dock inte min motor :(

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser ut att sakna själva "växel". Den måste då ligga emot hela tiden. <!-- </EdIndex> --></div>
bjo
Kontakt:

Inlägg av bjo »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den var under ihopsättning :) <!-- </EdIndex> --></div>
flu 68

MOTION

Inlägg av flu 68 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tjena killen kul att du ska börja cykla o du grattis till köpet :thumb: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Förhoppningsvis så blir det lite cyklande. Annars som tidigare nämnts så blir det en fin hyllvärmare :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Funderar om jag ska göra som bilden ovan.. Polera upp allt, skicka delar på elförzinkning och sen fixa till en cykel. Skulle ju vara kul att faktiskt ha någon moped som ser helt ny ut. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->dålig ide' sälj istället..till mig <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar