<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja dom sägs ju vara svårstartade. Ska ha den som hyllvärmare tills jag hittar en duglig cykel. tycker annars att motorn är rätt så snygg som den är och det är ju en liten del av samlingen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Säg till när du säljer jag har all tid i världen å här finns även byten om du e intresserad av sånt
Ska bli kul att se om du får i gång den dom lär vara djävulskt svåra.. Men skam den som ger sig..Fick du med alla prylarna (spakar reglage samt tank)
Grattis förresten
jag avis? neee.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej det var endast själva motorn som fanns. Tank är ju inga problem att hitta tillsvidare och reglage har jag hemma. Dock ingen rulle som går både framåt och bakåt för att höja och sänka loppet. tror att jag ska använda mig av pinngasmodellerna till det. Å ja juste! Jag behöver en cykel också <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Förhoppningsvis så blir det lite cyklande. Annars som tidigare nämnts så blir det en fin hyllvärmare <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Funderar om jag ska göra som bilden ovan.. Polera upp allt, skicka delar på elförzinkning och sen fixa till en cykel. Skulle ju vara kul att faktiskt ha någon moped som ser helt ny ut. <!-- </EdIndex> --></div>