nu är plånboken tom
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->men du kommer nog snubbla över en lohmann också doktorn.
Jag har inte en komplett men jag har en motor i delar. Annars är det blocket som gäller. Ska finnas någon cyclemaster fanatiker någonstans i landet som har sjuhelvetes mycket men jag vet inte vem det är. <!-- </EdIndex> --></div>
Jag har inte en komplett men jag har en motor i delar. Annars är det blocket som gäller. Ska finnas någon cyclemaster fanatiker någonstans i landet som har sjuhelvetes mycket men jag vet inte vem det är. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
http://www.abc-annons.se/Cykelmaster_227135.htm <!-- </EdIndex> --></div>
om jag inte hade det så dåligt ekonomiskt så hade jag nog nästan slagit till på den här:Raketsport skrev:Ganska mycket off-topic. Ingen som har en komplett cyclemaster utan cykel till övers?
http://www.abc-annons.se/Cykelmaster_227135.htm <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
- Lasse väss
- Forumsponsor
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Ja du jag har gjort många dåliga affärer så det jämnar väl ut sig nu
Det finns betydligt mycket mer här i trakterna och en kompis vet av en massa men han vill inte dela med sig
<!-- </EdIndex> --></div>
har du letat efter en tändspoleprovare eller just en philips?dr.novolette skrev:sån har jag letat som en gris men utan resultat fan va du trillar över prylar
Ja du jag har gjort många dåliga affärer så det jämnar väl ut sig nu

Det finns betydligt mycket mer här i trakterna och en kompis vet av en massa men han vill inte dela med sig

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->som sagt NRoos turen är den bästa vän man kan ha ibland
tyvärr landar den sällan något söderut..
<!-- </EdIndex> --></div>

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...