Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ett amazon as http://amazonas.50megs.com/ <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ordning o reda, meksug på fredag!
Nä men, håller på att städa för fullt. Sorterar och lägger grejerna i bananlådor som ja märker. Blir RIKTIGT bra. Ingen röra, då får man ett "sug" efter att skruva
Lite bilder nudå
Innan:

Efter, och nu har jag tagit in en hel del grejer
:

<!-- </EdIndex> --></div>
Nä men, håller på att städa för fullt. Sorterar och lägger grejerna i bananlådor som ja märker. Blir RIKTIGT bra. Ingen röra, då får man ett "sug" efter att skruva

Lite bilder nudå

Innan:

Efter, och nu har jag tagit in en hel del grejer

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
gillar starkt den gule bilen ur "sista natten med gänget"!! vet du vad det är för nån?PipaZ skrev:Ordning o reda, meksug på fredag!
Lite bilder nudå

-
Han har åldrats en hel del!
Menmen, filmen är riktigt bra! <!-- </EdIndex> --></div>
Helt korrekt, köpt av "John Milner" på Elmia 2009, tror jag det var.Nymans2013 skrev:Ford 32 Coupe. John millner editionbigge skrev:gillar starkt den gule bilen ur "sista natten med gänget"!! vet du vad det är för nån?
Han har åldrats en hel del!

-
). Fränt att han köpt en av replicorna. <!-- </EdIndex> --></div>
Klart filmen är bra. (annars skulle jag aldrig köpt mitt exemplar av denPipaZ skrev:Nymans2013 skrev:Helt korrekt, köpt av "John Milner" på Elmia 2009, tror jag det var.
Han har åldrats en hel del!Menmen, filmen är riktigt bra!

Har inte vettet att sluta med moppar.