K50 tråd!! Klar och provkörd. Nya Foton!!! Låsservice!

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:bra jobbat!
Det gick ju i rask takt att få till den där, synd med sadelöverdraget trodde du glömt ngr verktyg under vinylen :wink: är dom så kassa i passformen borde dom ju vara nästan gratis Vad man blir irriterad när det är på det sättet. Ungefär som när Jim i Classic skulle byta tänddelar..inget passade! är det enklare att kopiera en pryl fel än rätt. Borde ju vara tvärtom tycker man..Hur som helst snygg å prydlig!:D
som sagt så e stommen kass o överdraget har ingen vidare passform! men tids nog skall den renoveras den me. men tills vidare får dynan duga. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg

alf-johan skrev:
Braxmatte skrev:Jag har alltid tyckt att en sån suzuki är bland det fulaste modellerna som tillverkats
Men din blev ju riktigt snygg. grattis

Sen kunde jag inte låta bli...
Bild

Men det är inge mobbing
jag retas bara lite
Varsegod retas på du braxen, vi som visar våra sukor bryr oss inte, finns kanske någon mer som har en, men inte vågar tala om det, vänd er till K 50 tråden, ni vet att alla som har en suka kanske okså har en skramlande Sachs, nu retades jag :oops:
ja nog har man en gammel sachs som för oväsen. haha. hoppas de finns fler em suzuki eller kanske någon trevlig gammal fs1:a som vill visa den här i tråden. man kanske får ändra trådens namn te japs tråden. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det kanske vore en bra ide :P <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Suzuki ägare: Någon som vill ha Gaffelbensdekaler, jag har över 2 st blå, 2 st guld, 4 st gröna, Det Är GRATIS :D <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

alf-johan skrev:Suzuki ägare: Någon som vill ha Gaffelbensdekaler, jag har över 2 st blå, 2 st guld, 4 st gröna, Det Är GRATIS :D
affe. såna dekaler e ja intresserad av. de blå vore fint!! ska ja pm:a adressen?? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

NiklasHögberg skrev:
alf-johan skrev:Suzuki ägare: Någon som vill ha Gaffelbensdekaler, jag har över 2 st blå, 2 st guld, 4 st gröna, Det Är GRATIS :D
affe. såna dekaler e ja intresserad av. de blå vore fint!! ska ja pm:a adressen??
Ja gör det :D <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

alf-johan skrev:
NiklasHögberg skrev:
affe. såna dekaler e ja intresserad av. de blå vore fint!! ska ja pm:a adressen??
Ja gör det :D
Pm:ade dig förut idag affe!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag har en fs1a ståendes hos kompisen....den ska motorn monteras ihop på, då det hamnar ett knaster i vevhuset, samt en halv kolv....men snart finns det ork att dra fram den ur skjulet oxå. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
NiklasHögberg

Neifelheim skrev:jag har en fs1a ståendes hos kompisen....den ska motorn monteras ihop på, då det hamnar ett knaster i vevhuset, samt en halv kolv....men snart finns det ork att dra fram den ur skjulet oxå. :)
låter bra de du. lägg på en rem o få fason på den o upp me foto. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

NiklasHögberg skrev:
alf-johan skrev:
NiklasHögberg skrev:
Pm:ade dig förut idag affe!!
Ja tack, dekalerna kommer som ett brev på posten :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

alf-johan skrev:
NiklasHögberg skrev:
alf-johan skrev:
NiklasHögberg skrev: affe. såna dekaler e ja intresserad av. de blå vore fint!! ska ja pm:a adressen??
Pm:ade dig förut idag affe!!
Ja tack, dekalerna kommer som ett brev på posten :lol:
det tackar ja stort för!! de kommer hamna på mopeden direkt!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Äntligen ser våren ut o dyka upp. mopeden har fått bli fortskaffningsmedel nu till o från arbete. billigt smidigt o roligt!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Riktigt fin! 30poäng av 30möjliga!
slider_score.gif <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag tackar för din kommentar Pipaz. den går kanon nu efter service o justering. den fick även gaffelbens dekaler idag som ja fick av Alf-johan. de vart de blå på denna. fick även gröna av han men de spar ja ett tag. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

NiklasHögberg skrev:jag tackar för din kommentar Pipaz. den går kanon nu efter service o justering. den fick även gaffelbens dekaler idag som ja fick av Alf-johan. de vart de blå på denna. fick även gröna av han men de spar ja ett tag.
Är det olika färger på dekalerna pga olika årsmodeller ? <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar