Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hörde en gubbe i usa (tror jag) som skulle stara bilen så smälde det till en 4-5 gånger å hörde han katten och sen sprang den snabbt ifrån bilen:O då hade katten legat i moror rumet och myst med den varma motorn och traslat in svansen i fläkt remen och flygit med den runt
<!-- </EdIndex> --></div>

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->idag slängde jag min soffa... det va fan den skönaste soffan jag någonsin suttit i, på riktigt... skön som fan att sova va den också, stor nog att rymma 2 om man gillade lite fotkontakt i hörnet... även så kunde man ligga två på sidan och skeda när man kollade på tv. fan saknar den redan.
istället blev den en 70 tals soffa ala ikea. röd/orange, men bruna och svarta ränder. mindre skön. kuddarna glider gärna bort när man sitter i den är med andra ord vidrig! men, så jäääävla snygg!
även bytt bort vardagsrummet mot ett 70 tals bord. trä. hittade 23 kr under soffan <!-- </EdIndex> --></div>
istället blev den en 70 tals soffa ala ikea. röd/orange, men bruna och svarta ränder. mindre skön. kuddarna glider gärna bort när man sitter i den är med andra ord vidrig! men, så jäääävla snygg!
även bytt bort vardagsrummet mot ett 70 tals bord. trä. hittade 23 kr under soffan <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Efter en lång hård skoldag så ska jag dejta kudden om ett tag,
Kom till skolan 08,50 sen kom jag hem 23,30, har dock mest flytigt runt sen 13,00 för då blev det film, sen buss mot sthlm och buffé på Pizza Hut och teater efter det, men vart en långdag ändå
Kom till skolan 08,50 sen kom jag hem 23,30, har dock mest flytigt runt sen 13,00 för då blev det film, sen buss mot sthlm och buffé på Pizza Hut och teater efter det, men vart en långdag ändå

fd Körmoped
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hemma efter att ha fixat sista 2an från besiktningen av 245an. Imorron, eller rättare sagt senare idag med tanke på klockslaget, så blir det efterkontroll. Ska bli skönt med blankt papper. Får se vad som blir av bilen därefter.
Tanken har fått en mellanslipning med 600papper, och imorron blir det klarlackslager nr 2/10 om det är tillräcklig värme i verkstan. <!-- </EdIndex> --></div>
Tanken har fått en mellanslipning med 600papper, och imorron blir det klarlackslager nr 2/10 om det är tillräcklig värme i verkstan. <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->![[get_real] staff_36-1](./images/smilies/staff_36-1.gif)
Dagen började bra idag -.- försov mig 20min, då väkte mamma mig. packa alla grejer (mat) och ut till garaget för å ta moppen till praktiken. den startar som vanligt i 5sek, sen sten död
Ingen gnista 
Så får ta cykeln
En får hoppasbigge skrev:ojojhoppas de går bra brudar brukar vela!!
och inte minst när nån ställer till med fest
![[get_real] staff_36-1](./images/smilies/staff_36-1.gif)
Dagen började bra idag -.- försov mig 20min, då väkte mamma mig. packa alla grejer (mat) och ut till garaget för å ta moppen till praktiken. den startar som vanligt i 5sek, sen sten död

Så får ta cykeln