men moppen är dock inte helt orginal fel baklyse o verktyglådan ska vara i nylon plast nu sitter en i plåt o vita däck sidor ej orginal men dom skämmde inte ut moppen precis o sadeln blev en ny fick inte tag på orginal överdrag o swing skydden ska vara svarta men ja tyckte silver som moppen blev snyggare o styret ej orginal men orginal finnes bara o bulta på o färgen är inte c95 silverflake utan volvos 426:a c95 fick ja inte tag på så om nån vet var man kan å tag på c95 silverflake skriv till mig <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->God smak i mopedval, lysande!!! En sån där vill jag ha, javisstja jag har ju en Om du hittar ett baklyse från en Crescentcykel från 70-80 talet så är det samma. Hittar du bara den svarta delen så har jag några NOS lyktglas över. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->original baklampan på din fanns väl inte på några cyklar?
Fast den äldsta är klart mycket snyggast , men då sitter hålen för högt upp på skärmen
Jag har sett att dom nytillverkade har hål för den gamla klassika lampan
Och vem behöver helt original .. var ju riktigt fint med vita däcksidor <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet skrev:God smak i mopedval, lysande!!! En sån där vill jag ha, javisstja jag har ju en Om du hittar ett baklyse från en Crescentcykel från 70-80 talet så är det samma. Hittar du bara den svarta delen så har jag några NOS lyktglas över.