Danne_zip´s Crescent compakt 1252 1977

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Danne_zip

Danne_zip´s Crescent compakt 1252 1977

Inlägg av Danne_zip »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild

men moppen är dock inte helt orginal fel baklyse o verktyglådan ska vara i nylon plast nu sitter en i plåt o vita däck sidor ej orginal men dom skämmde inte ut moppen precis o sadeln blev en ny fick inte tag på orginal överdrag o swing skydden ska vara svarta men ja tyckte silver som moppen blev snyggare o styret ej orginal men orginal finnes bara o bulta på o färgen är inte c95 silverflake utan volvos 426:a c95 fick ja inte tag på så om nån vet var man kan å tag på c95 silverflake skriv till mig :D <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->God smak i mopedval, lysande!!! En sån där vill jag ha, javisstja jag har ju en :D Om du hittar ett baklyse från en Crescentcykel från 70-80 talet så är det samma. Hittar du bara den svarta delen så har jag några NOS lyktglas över. <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->original baklampan på din fanns väl inte på några cyklar?
Fast den äldsta är klart mycket snyggast , men då sitter hålen för högt upp på skärmen

Jag har sett att dom nytillverkade har hål för den gamla klassika lampan mefipallina_yahoo.gif

Och vem behöver helt original .. var ju riktigt fint med vita däcksidor <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->RIKTIGT SNYGG! :clapping: :drewl: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Danne_zip

Inlägg av Danne_zip »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Lordhelmet skrev:God smak i mopedval, lysande!!! En sån där vill jag ha, javisstja jag har ju en :D Om du hittar ett baklyse från en Crescentcykel från 70-80 talet så är det samma. Hittar du bara den svarta delen så har jag några NOS lyktglas över.
oki nice :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar