<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Buda på den här för skoj skull (fanns både höger/vänster) Jesus vad man kan betala om man vill ha nåt... (får man ju nästan en hel 1279:a för..)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var en jobbarkompis till mig som sålde den dakotan + en till för 5000kr till en kille i karlsborg och den andra var körbar backade själv pga att jag avyttrar mopeder för ett hotrodbygge hälsn cobra <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson skrev:Det var en jobbarkompis till mig som sålde den dakotan + en till för 5000kr till en kille i karlsborg och den andra var körbar backade själv pga att jag avyttrar mopeder för ett hotrodbygge hälsn cobra
Vad ska du ha för grund i rod bygget? har du sett styret o kåpan, är det rätt grejjer? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en ford 31a coupe på väg från californien nu dock en org bil men det samlas grejer i garaget nu .och grejerna du har är rätt hälsn cobra <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson skrev:Jag har en ford 31a coupe på väg från californien nu dock en org bil men det samlas grejer i garaget nu .och grejerna du har är rätt hälsn cobra
Tipptopp!
Fint det, kompisen har ju en cheva 40 talare, får se om jag hinner åka med den i sommar.... <!-- </EdIndex> --></div>