Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
bigge

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Braxmatte skrev:Jag tvättade en gång kalufsen med OKs bilschampo med vax Det blev både stelt och blankt 8)
haha bilchampo och bil vax i håret :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I göteborg måste det finnas att köpa Brylcreem! Det bästa för den frisyren.
Bild
Annars kan du testa wax eller gelé som inte är super strong. Ica kan ha "klippotekets wax" den är helt okej. Loreal produkterna är också okej. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
bigge

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har kört brylcreem men om det funkar te sån frilla vet jag inte ;D men men brylcreem finns på ica :D så blir å tästa lite här nu sen ska man klippa sig med ;P

tack för förslag och hjälp alla :)

VART ÄR ALLA PENGAR NÄR MAN BEHÖVER DOM :o <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

bigge skrev: VART ÄR ALLA PENGAR NÄR MAN BEHÖVER DOM :o
:imsorry: 8) <!-- </EdIndex> --></div>
bigge

Inlägg av bigge »

PipaZ skrev:
bigge skrev: VART ÄR ALLA PENGAR NÄR MAN BEHÖVER DOM :o
:imsorry: 8)
asså e de du som har tagit mina pengar :furious: <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bigge: Näärå :P

Någon som vet vad det skall vara för motornr på K50 II?
1971 presenterades så K50-II med typaccepteringen VoV 1572.
Så mycket vet jag :D

Rummet blir bara bättre och bättre :D Fick för mig at städa o de gjorde jag rätt i, ganska skitigt golv... Tur att jag har en extra golvmatta över :D Var även en överflödig bit som jag tog bort, den passade ju helt perfekt till mekbordet :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

Raketsport skrev:I göteborg måste det finnas att köpa Brylcreem! Det bästa för den frisyren.
Bild
Annars kan du testa wax eller gelé som inte är super strong. Ica kan ha "klippotekets wax" den är helt okej. Loreal produkterna är också okej.
På50 talet var brylcreem tuben brun , om ni kollar på min krönika så har jag äkta brylcreem i håret på den bilden, det var 1958 :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->dax wax, är nog snabbaste sättet att bli flintis på, om man inte orkar gå den lånsamma vägen och låta generna och åren ha sin gång.

jag har kört med det mesta, men dax wax, har varit sämst av dom alla, även efter gelatin, som är bland bästa jag provat. för att jag skulle få ur dax wax enda och första gången jag använt det så körde jag först med hårschampo, bet inte, 2-3 stycken olika. fortfarande lika mycket wax i det. sen körde jag med yes diskmedel, fungerade icke, sen körde jag med 2 olika avfettningar. då va det hälften av waxet kvar. hoppade i säng. lät det va i håret i några dagar, sen efter 3-4 dagar så gav jag mig på det igen, och då gick det bättre, efter 2 schampo duschar så fick jag ur det sista. så ungefär 1 vecka tog det att få ut.

när jag hade gelatin i min tuppkam så hade jag i det på måndagen, ställde den upp. sen gick det till söndag, och den va något sliten, men stod upp fortfarande, och varmt vatten löste gelatinet. inga problem någonsin. <!-- </EdIndex> --></div>
bigge

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->varit på studie besök på landvette flygplats i dag med några i klassen :D
jösses va stora planen är :O
fick gå in i verkstan och kolla när dom laga en jetmotor eller va det va för någon :oops:
och vi var nere och kolla hur dom gör med alla väskor
lite roligt va det när man fick kolla och intelyssna på en tant som prata oavbrytet;)

och vad hitta man inte på alla vangnar på landnigs banan och i källan som dom kör väskor på?
Bild

Uploaded with ImageShack.us
någon som känner igen fälgen ?
Bild

Uploaded with ImageShack.us
här har han en damsugare som han lyfter väskorna med max last 45kg
om ni nån gång ska flyga packa noga och inga ömtåliga saker väskor flyger en bra bit :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Wax är den sämsta skiten någonsin, ihop mixtrat av taiwan.

Det som gäller i min frisyr, det är got2be glued, eller got2be freeze spray.

ställ vilken frisyr som helst, och den håller över helgen. 75spänn flaskan, och 50 spänn tuben. räcker en månad för min del! <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

Neifelheim skrev:Wax är den sämsta skiten någonsin, ihop mixtrat av taiwan.

ställ vilken frisyr som helst, och den håller över helgen. 75spänn flaskan, och 50 spänn tuben. räcker en månad för min del!
Och vart köper du en sådan? ;D Samt hur besvärligt är det att få "in" de i håret? 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

PipaZ skrev:
Neifelheim skrev:Wax är den sämsta skiten någonsin, ihop mixtrat av taiwan.

ställ vilken frisyr som helst, och den håller över helgen. 75spänn flaskan, och 50 spänn tuben. räcker en månad för min del!
Och vart köper du en sådan? ;D Samt hur besvärligt är det att få "in" de i håret? 8)
på lite större varuhus....svårt o svårt, ska du ställa tuppkam så använder man gele till topparna, sen får man hålla kammen spänd o köra med hårfön och spraya håret typ....beror mycket på vilken frisyr du ska ha <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Körslaget

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte riktigt min typ av program men det är klart man måste hålla på :clapping:
Bild
En go tjej som t.o.m. spelat i gillestugan i Robertsfors med sin syster Carolina på den tiden dom hette Honung konung.. :thumb: + man sett hon live på Idun 2007

jo jag vet man e gubbe.. <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmm.. Visste inte ens att hon var svenska ... hörde en låt på radion som var helt okej... ser inte heller det programmet (vilken du nu menar)

http://open.spotify.com/track/5SWga5zbqWADRarUr60qXB <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

S_Compakt skrev:... ser inte heller det programmet (vilken du nu menar)
Rubrik: Körslaget :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Skriv svar