Crescent compact 1248. komplett!!

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->värre är det väl om man gjorde som förr, la gummi matta i hela lägenheten, o byggde verkstad för choppers...vet en eller två som byggde långgaffel, och ingen hiss...(skulle iofs inte hjälpt ändå), men det var bara o demontera ned och bära. vet även någon som drog igång choppern inomhus. haha (sorry för Offtopic), men som sagt, en compakt är ju lätt som tusan. <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jodå en han byggde flygplan i lägenheten och släpade ut och monterade utomhus. Han flög själv med det senare. <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Conrad Engström skrev:Jodå en han byggde flygplan i lägenheten och släpade ut och monterade utomhus. Han flög själv med det senare.
haha, ja allt går väl...dock förstår jag inte vad folk tänker när dom bygger båtar i källaren.... <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Conrad Engström skrev:Jodå en han byggde flygplan i lägenheten och släpade ut och monterade utomhus. Han flög själv med det senare.
bygga flygplan inne kanske e lite överkurs. står nu i valet o kvalet fattig som man e om man ska sälja compacten som den står eller om man ska försöka hitta motivation o renovera ramen iaf med ny lack o så! motorn känns slö me men de beror nog på tändjusteringen bland annat! hittade en batbaby minibike igår me till salu som ja vart sugen på då de va en just sån ja lärde mig köra på som liten. men som vanligt e pluskan tom. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Skriv svar