Åja åja nu har du allt det hela om bakfoten. Det är nämligen söderut allt finns! <!-- </EdIndex> --></div>Raketaren skrev:som sagt NRoos turen är den bästa vän man kan ha iblandtyvärr landar den sällan något söderut..
nu är plånboken tom
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Man ställer om ratten så att man väljer att mäta gnistan från tändspolen, kopplar de tillhörande kablarna till tändspolen och bestämmer sen hur lång gnistan ska vara via en annan ratt och så kollar man vilken längd det ska vara på gnistan när spole är fungerande.
undrar dock om man kan mäta kondensatorer med den här? Ser nästan ut så eller så är det kanske bara en bild av ett batteri som man ser vid ena ratten.
Någon som vet detta? <!-- </EdIndex> --></div>
Ja det var allt en bra fråga. Det är därför jag skulle haft en instruktionsbokPipaZ skrev:Undra vad nästa fynd blirHaha
Grattis! Får man fråga hur dessa fungerar?

Man ställer om ratten så att man väljer att mäta gnistan från tändspolen, kopplar de tillhörande kablarna till tändspolen och bestämmer sen hur lång gnistan ska vara via en annan ratt och så kollar man vilken längd det ska vara på gnistan när spole är fungerande.
undrar dock om man kan mäta kondensatorer med den här? Ser nästan ut så eller så är det kanske bara en bild av ett batteri som man ser vid ena ratten.
Någon som vet detta? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->"Raketaren" som sagt NRoos turen är den bästa vän man kan ha ibland
tyvärr landar den sällan något söderut.. 
*NRoos* Åja åja nu har du allt det hela om bakfoten. Det är nämligen söderut allt finns!
Ha-ha med söderut menade jag ju förstås runt ö-vikstrakten längre söderut kan det ju dyka upp fynd
<!-- </EdIndex> --></div>

*NRoos* Åja åja nu har du allt det hela om bakfoten. Det är nämligen söderut allt finns!
Ha-ha med söderut menade jag ju förstås runt ö-vikstrakten längre söderut kan det ju dyka upp fynd
![[get_real] staff_36-1](./images/smilies/staff_36-1.gif)
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Jaja på de viset. Jo då kan jag nog hålla med dig. Det är väl inte alltför ofta det dyker upp nåt kul i övik. Däremot har jag faktiskt köp en moppe lite utanför. Bytte bort mitt ps2 slim med guitar hero 2 mot en k50 som sug ut som hej kom och hjälp mig. Det slutade med att jag sålde k50n i delar..Raketaren skrev:"Raketaren" som sagt NRoos turen är den bästa vän man kan ha iblandtyvärr landar den sällan något söderut..