nu är plånboken tom

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:som sagt NRoos turen är den bästa vän man kan ha ibland :thumb: tyvärr landar den sällan något söderut.. :wink:
Åja åja nu har du allt det hela om bakfoten. Det är nämligen söderut allt finns! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

PipaZ skrev:Undra vad nästa fynd blir :hmm: Haha :P
Grattis! Får man fråga hur dessa fungerar?
Ja det var allt en bra fråga. Det är därför jag skulle haft en instruktionsbok :P

Man ställer om ratten så att man väljer att mäta gnistan från tändspolen, kopplar de tillhörande kablarna till tändspolen och bestämmer sen hur lång gnistan ska vara via en annan ratt och så kollar man vilken längd det ska vara på gnistan när spole är fungerande.

undrar dock om man kan mäta kondensatorer med den här? Ser nästan ut så eller så är det kanske bara en bild av ett batteri som man ser vid ena ratten.
Någon som vet detta? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->"Raketaren" som sagt NRoos turen är den bästa vän man kan ha ibland :thumb: tyvärr landar den sällan något söderut.. :wink:

*NRoos* Åja åja nu har du allt det hela om bakfoten. Det är nämligen söderut allt finns!

Ha-ha med söderut menade jag ju förstås runt ö-vikstrakten längre söderut kan det ju dyka upp fynd staff_36-1 <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

Raketaren skrev:"Raketaren" som sagt NRoos turen är den bästa vän man kan ha ibland :thumb: tyvärr landar den sällan något söderut.. :wink:

*NRoos* Åja åja nu har du allt det hela om bakfoten. Det är nämligen söderut allt finns!

Ha-ha med söderut menade jag ju förstås runt ö-vikstrakten längre söderut kan det ju dyka upp fynd staff_36-1
Jaja på de viset. Jo då kan jag nog hålla med dig. Det är väl inte alltför ofta det dyker upp nåt kul i övik. Däremot har jag faktiskt köp en moppe lite utanför. Bytte bort mitt ps2 slim med guitar hero 2 mot en k50 som sug ut som hej kom och hjälp mig. Det slutade med att jag sålde k50n i delar..

slider_anon.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar