<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I skuggan cirka nolla, i solen äre dock jäääkligt gött
Snön försvinner mer o mer Nog dax att jag fixar någon av mopparna så ja kan ut o köra <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja-ha, i dag väntar vi då 2 dm blötsnö........ .......................................
................................................................
"Snön faller ... och jag med den... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Väntar? Här i Västerås har det kommit 5cm till nu. Jag blir sååååå trött!!! Vas nyss perfekt moppeväder, torra och fina vägar, och så kommer detta tillbaka... :( <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vaknade för 3timmar sedan, tittade ut och drog täcket över huvudet och somnade om. Jodå det vräker ner. Och vem bytte till sommardäck häromdan. Lite väl optimistiskt.
Igår stog det klass 1varning för kalmar län. längre ner i texten stog det att det främst gällde inlandet. jomenvisst. KISS MY ASS SMHI <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här var det sol igår men nu börjar det molna på.. men än tittar solen fram litegrann..
-2 <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så jäkla gött väder igår. När man tror att våren verkligen kommer att komma hit. DÅ får man 2 dm snö <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har snöat någon centimeter i natt här nere i väst.
Det verkar dock som om andra fått mycket mer eller ska få eller <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här har det inte kommit någon snö ännu, men ska komma i östra Uppland vi 15 tiden, så att alla får väl sitt, smälter i alla fall i helgen <!-- </EdIndex> --></div>