<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tycker bilden på minner om "sverige på flaka" när dom var med i tinigen typ samma väg och allt:D <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jotack man behöver många sådana bilder nu för att överleva tristessen med vintereländet.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ähh, va ju ganska dåligt med bilder ändå så tar o slänger in hemmabygget;D
Jag har inte byggt den! o numera är den i delar o ja äger den inte längre <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:cool2: Härligt att du lagt vantarna på den, Doktorn. Har sneglat på annonsen till och från för att se om den fanns kvar. <!-- </EdIndex> --></div>
Sådana där har jag och en polare haft ett flertal i början-mitten på 70-talet..
Polarns morsa jobbade på ett "sinnes-sjukhus" i Örebro (Västra Mark) som var på väg att läggas ned (tror jag), så fömodligen så var dom billiga då, dom såldes ut i allafall eller gavs bort, polarns far åkte med släpkärra och hämtade ett flertal åt oss (Han tyckte att det var bra att vi hade något att förstöra (vi kallade det att meka.. ) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->verkligen en udda skapelse...tur du fätt tag på den där doc..så det blir nån sparad åt nästa generation oxå.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en senior-Monarscoot som står och står till sig. Det blev så bökigt med bakhjulen så jag ställde undan den. Tanken är att svetsa på nav från en bilmodell med schyssta nödreservhjul och att få fembultat. <!-- </EdIndex> --></div>