Stockholmarsektionen.

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
HUSQVARNA SPORT
Inlägg: 1461
Blev medlem: 27 nov 2007, 00:00
Ort: Sollefteå

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Någon som vet var ram nr sitter på 1273 <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund
Inlägg: 677
Blev medlem: 09 nov 2009, 00:00
Ort: Västerås, Hallstamoppers.

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På min sitter ram:nr på sadelstolpen. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
peter/gbg
Inlägg: 260
Blev medlem: 23 apr 2008, 23:00
Ort: GÖTEBORG

hm

Inlägg av peter/gbg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->sitter här, brukar ju vara bra att skriva upp om moppen blir stulen men glömmer alltid detta själv

Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
HUSQVARNA SPORT
Inlägg: 1461
Blev medlem: 27 nov 2007, 00:00
Ort: Sollefteå

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack får se om jag hittar det har köpt en hårt ner kapad ram. <!-- </EdIndex> --></div>
Beng-Ha
Inlägg: 12
Blev medlem: 15 mar 2010, 00:00
Ort: Falun

Inlägg av Beng-Ha »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min päla! En kromis från 1970. Lite småfix är det väl kvar men andan ska falla på åxå...
Bild
En kråmstöckhölmare ä då bra vacker ändå... <!-- </EdIndex> --></div>
peter/gbg
Inlägg: 260
Blev medlem: 23 apr 2008, 23:00
Ort: GÖTEBORG

Inlägg av peter/gbg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->så snygg den är, har nåt sånt lik liggande men det är svårt hitta vettiga delar och hittar man så kostar dom en del så det dröjer nog innan den är körbar <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström
Inlägg: 5405
Blev medlem: 24 aug 2008, 23:00
Ort: Kvicksund

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Beng-Ha skrev:Min päla! En kromis från 1970. Lite småfix är det väl kvar men andan ska falla på åxå...
Bild
En kråmstöckhölmare ä då bra vacker ändå...
Jettefin, men leta en orginalsadel! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor
Inlägg: 5189
Blev medlem: 09 maj 2009, 23:00
Ort: Robertsfors - 6 mil norr om Umeå

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hade lite avgasbandage över från Oktoberkåsan så... 8)
Bild
bröt upp pipan lite till, tycker ändå det är nära backen men får väl leva med det.. <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Ari
Inlägg: 111
Blev medlem: 21 nov 2008, 00:00
Ort: Borlänge

Inlägg av Ari »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Zappafan :!: :!:

Har du fått igång på maskin än :?: :?:

Är lite nyfiken :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor
Inlägg: 5189
Blev medlem: 09 maj 2009, 23:00
Ort: Robertsfors - 6 mil norr om Umeå

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Näe :oops: det går sakta, har limmat sadeln & rengjort den, ska ragga fram en grå kopplingskåpa i bruksskick, tillverka packningar till min hemmagjorda bakelitspacer (12mm) mellan förgasare/cylle, byta framdrev mickla med tändsystemet... å andra sidan är det ju inte sommar än + man kör ju raketare varje dag som lindrar abstinensen.. :runaround: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Nymans2013
Inlägg: 801
Blev medlem: 20 okt 2009, 23:00
Ort: Oskarshamn

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
zappafan skrev:Näe :oops: det går sakta, har limmat sadeln & rengjort den, ska ragga fram en grå kopplingskåpa i bruksskick, tillverka packningar till min hemmagjorda bakelitspacer (12mm) mellan förgasare/cylle, byta framdrev mickla med tändsystemet... å andra sidan är det ju inte sommar än + man kör ju raketare varje dag som lindrar abstinensen.. :runaround:
Vad önskas det för skick på kopplingskåpan? Är det någon specialare eller är det samma som till våra "svenska" Sachsar? Kan eventuellt ha en liggande. <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor
Inlägg: 5189
Blev medlem: 09 maj 2009, 23:00
Ort: Robertsfors - 6 mil norr om Umeå

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för erbjudandet thumb_up , men ropade in ett på Tradyra.. <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
peter/gbg
Inlägg: 260
Blev medlem: 23 apr 2008, 23:00
Ort: GÖTEBORG

mera 1279

Inlägg av peter/gbg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->slänger in en stockholmare till då
Bild

Uploaded with ImageShack.us

det enda jag gör med denna är att flytta runt den i garaget <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar