Crescent raket tank 1kr!!! ...trodde jag
Crescent raket tank 1kr!!! ...trodde jag
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.tradera.com/tank-auktion_100708_129512676
Vann denna igår, sen gick jag detta mailet:
"Hej!
Tyvärr blir det ingen affär av på grund av att tradera la in en granskning och tog bort de som har lagt högre bud.
Jag känner ej att jag är ansvarig att genomföra en sådan här dålig affär tack vare att tradera gjort detta beslut
som ej är färdig uträtt.
MVH hoppas att du förstår.
P.s jag förstår om du gerdåligt omdöme jag över väger att jag inte längre tänker vara någon kund på tradera, tycker detta känns väldigt vedervärdigt."
?? <!-- </EdIndex> --></div>
Vann denna igår, sen gick jag detta mailet:
"Hej!
Tyvärr blir det ingen affär av på grund av att tradera la in en granskning och tog bort de som har lagt högre bud.
Jag känner ej att jag är ansvarig att genomföra en sådan här dålig affär tack vare att tradera gjort detta beslut
som ej är färdig uträtt.
P.s jag förstår om du gerdåligt omdöme jag över väger att jag inte längre tänker vara någon kund på tradera, tycker detta känns väldigt vedervärdigt."
?? <!-- </EdIndex> --></div>
- knilsknilsson
- Forumsponsor
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
att det handlar om en riktig lurendrejare, hans tidigare omdömmen är ju inte helt fläckfria. <!-- </EdIndex> --></div>
Håller med Pop är säljaren seriös bifogar han meddelande från Tradera, annars är det bara ett lämna ett riktigt skit-omdömme och skrivaPop skrev:be han bifoga eventuella brev från tradera... han verkar lida av dyslexi så bara kolla efter stavfel.
min personliga åsikt är att han är missnöjd med sin krona, men beskrivning, "tank" så vad räknar han med?
att det handlar om en riktig lurendrejare, hans tidigare omdömmen är ju inte helt fläckfria. <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson
Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä det verkar som att han inte vill sälja tanken för 1 krona och då helt enkelt fixat ihop en historia om borttagna bud, men man kan ju tyvärr inte veta säkert
så det kan ju lika gärna vara sant. Jag har ju personligen varken rätt att tala för eller emot honom.
Men faktum kvarstår:
Man är ju faktiskt skyldig att genomföra affären oavsett pris <!-- </EdIndex> --></div>

Men faktum kvarstår:
Man är ju faktiskt skyldig att genomföra affären oavsett pris <!-- </EdIndex> --></div>
- ZVEZDA M50
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, inte vet jag men han verkar fortsätta göra affärer, så inte är han avstängd. Kan det vara problem med just den auktionen du vann? Klart konstigt.... 
http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?ended=1&alias=raggarkingen&sort=256 <!-- </EdIndex> --></div>

http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?ended=1&alias=raggarkingen&sort=256 <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Han är för snål för stå för affären.
Trist med sådana mecklare,han hamnar på min bojkott lista. <!-- </EdIndex> --></div>
Trist med sådana mecklare,han hamnar på min bojkott lista. <!-- </EdIndex> --></div>
Monark E-type 1293-73 Sachs GS 50cc Perego 6vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
nej nej tittade på den nästan varje dag på slutet och jag blev aldrig överbjuden <!-- </EdIndex> --></div>Pop skrev:den finns med för 100 kr, men inga budgivare... det borde ju ge en hint om att den kanske inte ens är värd 100 kr... även om han vill det... och budgivare Oldie, la du märke till vid budgivning att bud försvann?
- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kontakta Tradera. De vill inte ha oseriösa människor så de kan säkert plocka bort eller åtminstone varna honom.
Jag har gjort det 2 gånger och båda gångerna försvann säljaren.
Ett dåligt omdöme som han kommenterar själv efteråt gör föga nytta.
Kontakta först och skriv omdöme först när allt är utrett och klart. <!-- </EdIndex> --></div>
Jag har gjort det 2 gånger och båda gångerna försvann säljaren.
Ett dåligt omdöme som han kommenterar själv efteråt gör föga nytta.
Kontakta först och skriv omdöme först när allt är utrett och klart. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, även jag blev drabbad av han på framskärmen http://www.tradera.com/framskarm-auktion_100708_129506717
Han svamlar nåt om att högre bud fanns men tradera tog bort det, omöjligt då jag satt in i sista sekunden å budade!
Mailkonversationen:
From: stewe pettersson
Sent: Sunday, March 20, 2011 9:10 PM
To: turbouffe@bredband.net
Subject: objnr:129506717 Framskärm
Hej!
som ej är färdig uträtt.
P.s jag förstår om du gerdåligt omdöme jag över väger att jag inte längre tänker vara någon kund på tradera, tycker detta känns väldigt vedervärdigt.
--------------------------------------------------------------------------------
From: turbouffe@bredband.net
To: st_ewesmek@hotmail.com
Subject: Re: objnr:129506717 Framskärm
Date: Sun, 20 Mar 2011 22:16:25 +0100
Ja, hejsan!
Ser vad du skriver men försår inte, har tradera tagigt bort nån som bjöd högre än vad jag gjorde 10sek. före auktionens avslut?????
Dålig affär, du hade ju inget reservationspris ens ju!
Om utredningen visar vad? Blir det ny auktion då?
Va vill du ha för skärmen då?
/ Uffe
Hej!
Som det inte är färdiguträtt vill jag inte göra några affärer med dom här sakerna som jag hade ute på annons. jag känner att jag vill ha ut min rätt först men är de så att du är intresserad så kan jag höra av mig lite längre fram och när de är färdiguträtt.
MVH Raggarkingen
Vad kan man göra förutom att bli jävligt förbannad på sånt här dravel!!!
<!-- </EdIndex> --></div>
Han svamlar nåt om att högre bud fanns men tradera tog bort det, omöjligt då jag satt in i sista sekunden å budade!
Mailkonversationen:
From: stewe pettersson
Sent: Sunday, March 20, 2011 9:10 PM
To: turbouffe@bredband.net
Subject: objnr:129506717 Framskärm
Hej!
som ej är färdig uträtt.
P.s jag förstår om du gerdåligt omdöme jag över väger att jag inte längre tänker vara någon kund på tradera, tycker detta känns väldigt vedervärdigt.
--------------------------------------------------------------------------------
From: turbouffe@bredband.net
To: st_ewesmek@hotmail.com
Subject: Re: objnr:129506717 Framskärm
Date: Sun, 20 Mar 2011 22:16:25 +0100
Ja, hejsan!
Ser vad du skriver men försår inte, har tradera tagigt bort nån som bjöd högre än vad jag gjorde 10sek. före auktionens avslut?????
Dålig affär, du hade ju inget reservationspris ens ju!
Om utredningen visar vad? Blir det ny auktion då?
Va vill du ha för skärmen då?
/ Uffe
Hej!
Som det inte är färdiguträtt vill jag inte göra några affärer med dom här sakerna som jag hade ute på annons. jag känner att jag vill ha ut min rätt först men är de så att du är intresserad så kan jag höra av mig lite längre fram och när de är färdiguträtt.
MVH Raggarkingen
Vad kan man göra förutom att bli jävligt förbannad på sånt här dravel!!!