<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tjena.. söker med ljus och lyckta efter en komplett motor till Crescent Compact.
Någon som vet om något eller har något??
(Behöver ej vara orginal)
MVH
Masse
Vetlanda <!-- </EdIndex> --></div>
Komplett motor
-
Re: Komplett motor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Välkommen till forumet. Ptja, jag vet inga 100% kompletta motorer, men vet dom som kan plocka ihop...kul med någon från min kommun. <!-- </EdIndex> --></div>masse skrev:Tjena.. söker med ljus och lyckta efter en komplett motor till Crescent Compact.
MVH
Masse
Vetlanda
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Re: Komplett motor
Tacjar för detta.. va å hämtade mig en Compact i skede i förra veckan.. tråkigt nog är det hva motor på den
där av ja vill ha tag i en sachs så man kan trimma lite lättare.... hör gärna av dig om du springer över något.
Mvh
Masse <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim skrev:Välkommen till forumet. Ptja, jag vet inga 100% kompletta motorer, men vet dom som kan plocka ihop...kul med någon från min kommun.masse skrev:Tjena.. söker med ljus och lyckta efter en komplett motor till Crescent Compact.
MVH
Masse
Vetlanda
Tacjar för detta.. va å hämtade mig en Compact i skede i förra veckan.. tråkigt nog är det hva motor på den

Mvh
Masse <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Och om man nu absolut måste göra om någon HVA-ram till sachs så
bör man även flytta topplocksfästet. annars blir det trångt med kedjan mot svingaxeln vill jag minnas. Hoppas det är preskiberat nu att jag 1978
monterade sachs 4-vxl med 5 1/2a o 19 dellorto på en 1273a. fick liksom
montera motorn med "stuk" på den.
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
bör man även flytta topplocksfästet. annars blir det trångt med kedjan mot svingaxeln vill jag minnas. Hoppas det är preskiberat nu att jag 1978
monterade sachs 4-vxl med 5 1/2a o 19 dellorto på en 1273a. fick liksom
montera motorn med "stuk" på den.
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
Har en ram till 1247 står ,bara att komma o hämta om nån vill ha!,ena fästörat bak vid pakethållaren av nån cm men annars inga lagningar på ramen <!-- </EdIndex> --></div>Wiklund skrev:BÖRJA för bövelen inte att kapa i fästena!!!dom börjar bli ovanliga, skulle själv vilja ha en!
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!