Skogens Konung - Moppen i mitt skogsbryn

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo sätt igång skiten det är det där stuket som är roligast..
det svåra är bara att få ihop det så allt ser lika patinerat ut..Det få ju absolut inte vara ngn ny pryl som sticker ut :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä släng skiten :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
selma skrev:Hugg i Päle,kliar det inte i fingrarna :lol: :lol:
Jo lite kliar det allt men NEJ, måste slutföra några andra projekt innan jag börjar med nåt nytt :roll: Eller?

Hittade ett slitet men användbart däck med vit sida i garaget, ett rostigt styre fanns där också. Som sagt, sadel i slitet skick finns ju också... gas o växelhandtagen från moppen finns kvar också såatte.... <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

Pälle skrev:
Jo lite kliar det allt men NEJ, måste slutföra några andra projekt innan jag börjar med nåt nytt :roll: Eller?

Hittade ett slitet men användbart däck med vit sida i garaget, ett rostigt styre fanns där också. Som sagt, sadel i slitet skick finns ju också... gas o växelhandtagen från moppen finns kvar också såatte....
Hur var det nu....ks50n var de nått du va sugen på :twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Pälle

Inlägg av Pälle »

Neifelheim skrev:
Pälle skrev:

Hittade ett slitet men användbart däck med vit sida i garaget, ett rostigt styre fanns där också. Som sagt, sadel i slitet skick finns ju också... gas o växelhandtagen från moppen finns kvar också såatte....
Hur var det nu....ks50n var de nått du va sugen på :twisted:
Ja jovisst :lol: Har du grävt fram den? <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

Pälle skrev:
Neifelheim skrev:
Pälle skrev:

Hur var det nu....ks50n var de nått du va sugen på :twisted:
Ja jovisst :lol: Har du grävt fram den?
haha skönt att det finns fler som jag. Ska hämta den imorgon!:) <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Skriv svar