det svåra är bara att få ihop det så allt ser lika patinerat ut..Det få ju absolut inte vara ngn ny pryl som sticker ut
Skogens Konung - Moppen i mitt skogsbryn
-
dr.novolette
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Eller?
Hittade ett slitet men användbart däck med vit sida i garaget, ett rostigt styre fanns där också. Som sagt, sadel i slitet skick finns ju också... gas o växelhandtagen från moppen finns kvar också såatte.... <!-- </EdIndex> --></div>
Jo lite kliar det allt men NEJ, måste slutföra några andra projekt innan jag börjar med nåt nyttselma skrev:Hugg i Päle,kliar det inte i fingrarna![]()
Hittade ett slitet men användbart däck med vit sida i garaget, ett rostigt styre fanns där också. Som sagt, sadel i slitet skick finns ju också... gas o växelhandtagen från moppen finns kvar också såatte.... <!-- </EdIndex> --></div>
-
Neifelheim
<!-- </EdIndex> --></div>
Hur var det nu....ks50n var de nått du va sugen påPälle skrev:Jo lite kliar det allt men NEJ, måste slutföra några andra projekt innan jag börjar med nåt nyttselma skrev:Hugg i Päle,kliar det inte i fingrarna![]()
Eller?
Hittade ett slitet men användbart däck med vit sida i garaget, ett rostigt styre fanns där också. Som sagt, sadel i slitet skick finns ju också... gas o växelhandtagen från moppen finns kvar också såatte....
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Har du grävt fram den? <!-- </EdIndex> --></div>
Ja jovisstNeifelheim skrev:Hur var det nu....ks50n var de nått du va sugen påPälle skrev:Jo lite kliar det allt men NEJ, måste slutföra några andra projekt innan jag börjar med nåt nyttselma skrev:Hugg i Päle,kliar det inte i fingrarna![]()
Eller?
Hittade ett slitet men användbart däck med vit sida i garaget, ett rostigt styre fanns där också. Som sagt, sadel i slitet skick finns ju också... gas o växelhandtagen från moppen finns kvar också såatte....
-
Neifelheim
haha skönt att det finns fler som jag. Ska hämta den imorgon!:) <!-- </EdIndex> --></div>Pälle skrev:Ja jovisstNeifelheim skrev:Hur var det nu....ks50n var de nått du va sugen påPälle skrev:Jo lite kliar det allt men NEJ, måste slutföra några andra projekt innan jag börjar med nåt nyttselma skrev:Hugg i Päle,kliar det inte i fingrarna![]()
Eller?
Hittade ett slitet men användbart däck med vit sida i garaget, ett rostigt styre fanns där också. Som sagt, sadel i slitet skick finns ju också... gas o växelhandtagen från moppen finns kvar också såatte....Har du grävt fram den?
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova