Pop skrev:Gick ut skolan för smart 6 är sedan. Som personbils mekaniker. Från och med imorgon jobbar jag med sälja videospel. Fick samtalet nu på kvällen;-)
vad bra, då kan du skicka alla spel till mig så lämnar jag omdömen! haha <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->haha, om jag ändå kunde! själv äger jag bara ett n64 och 8 bitar samt psone. så jag är kanske inte rätt man för jobbet. men mina säljarsiffror sa annat förra året när jag hoppade in <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Damp ner ett stort tjockt brev i brevlådan idag... TILL MIG
Instruktionsbok till Roulett, kopierat. lösa sidor med andra ord.
Glad och tacksam! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag hade visst fel, folk är tydligen avundsjuka fortfarande...
Mamma hade sett min cykel ligga släng på ett ställe... Pappa ringde nyss o sa att de inte va nå'n luft i bakdäcket o att kedjan hade hoppat...
Kan inte folk skilja på ditt o mitt?! Bara för att cykeln inte är låst/har lås så betyder det inte att man bara kan ta den?! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Pipaz: Håller med! Själv blir jag nästan förbannad på såna som inte kan skilja på vad som är deras eget och vad som de ska ge f*n i! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://vardagsmighty.blogspot.com/ här är stellans blog, den enda jag följer av alla, men så underhållande, han visar 90% av allt han planerar och bygger <!-- </EdIndex> --></div>