WARNING
WARNING
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gå inte in på Sidan med Nymans vänner, jag gick in där igår och har fått nå virus på storburken. den är inlämnad på sanering, konstigt att inte virusprogrammet tog det <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag va där i går kväll, för att leta efter en bild på NV 11 D som finns på mc fliken.
Det började med att datorn låsrte sig därinne, så jag fick stänga av den och sen starta om, då märktes inget, men i morse när den skulle igång var flera filer tokborta, fanns bara ingenstans, så hela förmiddan har man suttit i supportköer, tills någon kom med förslaget att ta burken till verkstad för att sanera den. det har verkstan gjort hela eftermiddagen, och inatt ska eden gå med något slags renoveringsprogram för att kollas upp i morgon igen.
Nu sitter jag å skriver på en sån här fjollmaskin, där man trycker ner 3 knappar på 1 gång <!-- </EdIndex> --></div>
Det började med att datorn låsrte sig därinne, så jag fick stänga av den och sen starta om, då märktes inget, men i morse när den skulle igång var flera filer tokborta, fanns bara ingenstans, så hela förmiddan har man suttit i supportköer, tills någon kom med förslaget att ta burken till verkstad för att sanera den. det har verkstan gjort hela eftermiddagen, och inatt ska eden gå med något slags renoveringsprogram för att kollas upp i morgon igen.
Nu sitter jag å skriver på en sån här fjollmaskin, där man trycker ner 3 knappar på 1 gång <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Hur gammalt det är spelar ingen roll, det viktiga är när virusdefinitionerna är uppdaterade. <!-- </EdIndex> --></div>tompa skrev:Hittar inte skivan nu men det är bara 3 månader gammalt, tror det heter " E Secure" eller nåt liknandebodda skrev:vad har du tompa för vruskydd då
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Det uppdaterar sig själv, ibland flera gånger varje dagCR1151 skrev:Hur gammalt det är spelar ingen roll, det viktiga är när virusdefinitionerna är uppdaterade.tompa skrev:Hittar inte skivan nu men det är bara 3 månader gammalt, tror det heter " E Secure" eller nåt liknandebodda skrev:vad har du tompa för vruskydd då