WARNING

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
tompa
Kontakt:

WARNING

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gå inte in på Sidan med Nymans vänner, jag gick in där igår och har fått nå virus på storburken. den är inlämnad på sanering, konstigt att inte virusprogrammet tog det <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Shit! Jag var in dit igår morse, men jag har tack o lov inte märkt något skumt med datorn. :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag va där i går kväll, för att leta efter en bild på NV 11 D som finns på mc fliken.
Det började med att datorn låsrte sig därinne, så jag fick stänga av den och sen starta om, då märktes inget, men i morse när den skulle igång var flera filer tokborta, fanns bara ingenstans, så hela förmiddan har man suttit i supportköer, tills någon kom med förslaget att ta burken till verkstad för att sanera den. det har verkstan gjort hela eftermiddagen, och inatt ska eden gå med något slags renoveringsprogram för att kollas upp i morgon igen.

Nu sitter jag å skriver på en sån här fjollmaskin, där man trycker ner 3 knappar på 1 gång <!-- </EdIndex> --></div>
FLAK
Kontakt:

Inlägg av FLAK »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Woops var inne där igår men enligt mitt virusskydd så har inget hänt och
någon får väl be dom se över sin sida

¤&%& bannade virus jä*lar som förstör så mycket <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja skulle också kolla NV 11 bilder, men jag fick inte upp bilderna när jag klickade på dom. Tack o lov för det! Vi har nyligen uppgraderat vårat Norton också. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
bodda

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vad har du tompa för vruskydd då :? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Appropå Nymans Vänner så finns dom vid Jula i Uppsala på Lördag 11-15 :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
alf-johan skrev:Appropå Nymans Vänner så finns dom vid Jula i Uppsala på Lördag 11-15 :shock:
Ja samtidigt som Viksta Marknaden är 3 mil utanför stan :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

bodda skrev:vad har du tompa för vruskydd då :?
Hittar inte skivan nu men det är bara 3 månader gammalt, tror det heter " E Secure" eller nåt liknande <!-- </EdIndex> --></div>
164anders

Inlägg av 164anders »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaha så det är därför min dator har krashat då :roll: har inte funkat så tillfredställande sista dagarna efter att jag var där. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
CR1151
Kontakt:

Inlägg av CR1151 »

tompa skrev:
Hittar inte skivan nu men det är bara 3 månader gammalt, tror det heter " E Secure" eller nåt liknande
Hur gammalt det är spelar ingen roll, det viktiga är när virusdefinitionerna är uppdaterade. <!-- </EdIndex> --></div>
ziddan

Inlägg av ziddan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kilade in dit med min linuxburk, såg inga problem med bilden.

Fasen va fina NV motorcyklar är :) <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

CR1151 skrev:
tompa skrev:
Hittar inte skivan nu men det är bara 3 månader gammalt, tror det heter " E Secure" eller nåt liknande
Hur gammalt det är spelar ingen roll, det viktiga är när virusdefinitionerna är uppdaterade.
Det uppdaterar sig själv, ibland flera gånger varje dag :( <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->F-Secure är att rekommendera <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har Norton och det funkar bra , enda problemet är att det kostar över 6 hundra varje år, men de är det värt. :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Skriv svar