1. Just precis!dr.novolette skrev:Najs kul att se fortsättningenPå tal om bromsskiva fick intrycket av att den är åt fel håll

2. Vänd på bromsskivan om det går. Sådana "ekrar" brukar vara för dragande belastning. <!-- </EdIndex> --></div>
Med tanke på att han jobbar i färgbranchen så är det nog säkrast att dubbelkolla allt han gör, så han inte har gått och luktat i olika burkar på jobbetzappafan skrev:Det har jag alltid sagt, fatchance vet vad han talar om...
Now we talking!!!zappafan skrev:Det har jag alltid sagt, fatchance vet vad han talar om...
Ja, du milde, i dessa moderna tider är inget längre som förut...dr.novolette skrev:Å fan
Mysko såg helt "fel" ut.. första gången som jag ser ngt sådant..men är den märkt med rotationen åt det hållet så är den
Haha, är på jobbet nu och hoppas på att en gul E-typ tank ska bli åt det bättre hållet!Conrad Engström skrev:Jag brukar var och hälsa på i den färgbutiken. Dom går där och lullar i dofterna, så resultatet kan bli vad som helst. Även till det bättre.
Jag tror att vänder man på skivan går pilen åt andra hållet.
Väntar med spänning.fatchance skrev:Haha, är på jobbet nu och hoppas på att en gul E-typ tank ska bli åt det bättre hållet!Conrad Engström skrev:Jag brukar var och hälsa på i den färgbutiken. Dom går där och lullar i dofterna, så resultatet kan bli vad som helst. Även till det bättre.
Prylarna är klara och det blev bra! (man ska ha tur iblandConrad Engström skrev:Väntar med spänning.fatchance skrev:Haha, är på jobbet nu och hoppas på att en gul E-typ tank ska bli åt det bättre hållet!Conrad Engström skrev:Jag brukar var och hälsa på i den färgbutiken. Dom går där och lullar i dofterna, så resultatet kan bli vad som helst. Även till det bättre.