MCB 1250 cs ljuddämpare?
MCB 1250 cs ljuddämpare?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->gomiddag! undrar om nån vet vart man kan få tag på en ljuddämpare till MCB 1250 cs och om den passar på en MCB 1189?
<!-- </EdIndex> --></div>

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har aldrig provat på en 1189. kan kanske ställa till problem eftersom den har trampor.
Räkna inte med att finna ett begagnat eller nytt på annons. Ett 1250cs system får man i regel göra själv om man inte har samma tur som Raketaren att klippa till på enda annonsen i jag sett i Sverige på ett sånn krök.
Bild på hur ett komplett system ser ut:

Tillverkat av 3 sachskrökar 2 vanliga och en överliggande, samt pip på ljuddämparslutet och konformad tratt. <!-- </EdIndex> --></div>
Räkna inte med att finna ett begagnat eller nytt på annons. Ett 1250cs system får man i regel göra själv om man inte har samma tur som Raketaren att klippa till på enda annonsen i jag sett i Sverige på ett sånn krök.

Tillverkat av 3 sachskrökar 2 vanliga och en överliggande, samt pip på ljuddämparslutet och konformad tratt. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
ska se om jag kan tillverka nåt liknande av min gamla ljuddämpare
<!-- </EdIndex> --></div>
okej tackRaketsport skrev:Har aldrig provat på en 1189. kan kanske ställa till problem eftersom den har trampor.
Tillverkat av 3 sachskrökar 2 vanliga och en överliggande, samt pip på ljuddämparslutet och konformad tratt.

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En sån fick jag med till en monarped en gång,dock utan den lösa slutbiten.
Jag visste inte vad den var till o sålde den till en kompis för 150kr.............tror han la ut den på tradera senare men jag kollade aldrig vad han fick för den...... <!-- </EdIndex> --></div>
Jag visste inte vad den var till o sålde den till en kompis för 150kr.............tror han la ut den på tradera senare men jag kollade aldrig vad han fick för den...... <!-- </EdIndex> --></div>
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är inte denna krök rätt?
http://www.blocket.se/jonkoping/Crescent__Monark__1250__MCB_32407546.htm?ca=9&w=3&last=1 <!-- </EdIndex> --></div>
http://www.blocket.se/jonkoping/Crescent__Monark__1250__MCB_32407546.htm?ca=9&w=3&last=1 <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt: