Viksta marknaden

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
tompa
Kontakt:

Viksta marknaden

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har jag vart ute å fyndat lite på fredAGSmarknaden..... 1 st helt ny bakskärm till SM 50 / E typen 100;- jag kom inte mer än 4 säljare bort så började dom höja budet, va uppe i 750 men jag tycker jag behöver den bättre själv, i så fall kan jag sälja min svetsade och lagade skärm. :lol: 8) :) :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis till fyndet!! Det var inte dåligt. :D
Jag skulle inte ha sålt den heller. Visst har du en SM50? Det skulle vara jättekul att se någon bild på den. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->När jag fått ordning på mina gamla bilder idatorn, blir det kanske en renoveringstråd med den, just nu samlar jag bara delar och mod för att starta upp total makeover på den :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
jerry666

Inlägg av jerry666 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tjohoo heldag på viksta sol och traktormuseum! 8)

när alla börja packa ihop och man själv börja lunka som smått mot bilen med dagens fynd stannade jag upp och kollade på nått som såg ut som om nån dragit fram ur skogen, gick fram och glodde lite och fick höra, "20 spänn så e den din" och innan jag hann reagera så hade jag redan betalt och var på väg därifrån med ännu en moped till samlingen :lol:

är det inte en saxoped tro? fick burken på köpet så man kan vell säga att jag fick den för 19,50:- :lol: jag är hel nöjd!!!!

Bild

ursäkta bildkvaliten förresten :oops:

hittade denna oxå, gammal verktygsväska full med gammla verktyg :wink:

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jerry666 - Jajamensan du har köpt en NV Saxoped 125 -54 eller Crescent saxoped 1125 1955-56. För en tjuga är det ju bara att slå till.

Tompa - Ska bli skoj att se. Saknas det mycket delar? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
jerry666 skrev:tjohoo heldag på viksta sol och traktormuseum! 8)

när alla börja packa ihop och man själv börja lunka som smått mot bilen med dagens fynd stannade jag upp och kollade på nått som såg ut som om nån dragit fram ur skogen, gick fram och glodde lite och fick höra, "20 spänn så e den din" och innan jag hann reagera så hade jag redan betalt och var på väg därifrån med ännu en moped till samlingen :lol:

är det inte en saxoped tro? fick burken på köpet så man kan vell säga att jag fick den för 19,50:- :lol: jag är hel nöjd!!!!
Kan man få köpa?!?! Är jävligt sugen! Var själv på Viksta marknaden men såg tuvärr inte denna! <!-- </EdIndex> --></div>
jerry666

Inlägg av jerry666 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag har själv letat efter en crescent "stelbenare" och vart gladare och gladare ju mer jag kom underfull med vilket fynd jag hittat, så tyvärr vill jag inte sälja den på en gång :cry: sorry. men jag ska se till att posta lite mer bilder med bättre kvallité och förhoppningsvis kan jag lägga upp en renoveringstråd under sommaren :wink: ska förresten försöka ta mig till Wärstamarknaden och kanske den i Rättvik i sommar så ni får gärna tipsa om vad jag behöver och/eller om nån kanske har hemma?. (tänkte främst på vad för nav man kan använda och frammgaffel?) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar