Dålig fälg

Kenneth.N

Dålig fälg

Inlägg av Kenneth.N »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En oval å krokig fälg med ekrar borta har jag så jag undrar om det är nån som har en bakfälg 23 tum liggande som är i ett bättre skick, ett kedjeskydd står på önskelistan också. Det är till en 1137.

Mvh Kenneth
Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
jonsa99
Kontakt:

Inlägg av jonsa99 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är väl 19tum som det heter idag va?

Jag kan kolla, jag kanske har en fälg över. <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det där är ingen 1137a utan en 1142 eller 1159a klart mycket bättre grattis till en riktig moppe montera på en zundappmotor så blir den perfa hälsn cobra <!-- </EdIndex> --></div>
jonsa99
Kontakt:

Inlägg av jonsa99 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
cobra karlsson skrev:Det där är ingen 1137a utan en 1142 eller 1159a klart mycket bättre grattis till en riktig moppe montera på en zundappmotor så blir den perfa hälsn cobra

Helt riktigt Cobra! :) <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->en 1142 är det enligt hjulena <!-- </EdIndex> --></div>
Kenneth.N

Inlägg av Kenneth.N »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så nu är man uppstigen efter nattjobb, en del har ju förmånen att få jobba helger också cobra och jonsa nog verkar det som det är en 1137 ändå. Det står 23x2,25 på däcken men det är ju det gamla måttet som sagt.
jonsa har du hunnit kolla upp fälgen ?

mvh Kenneth

Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
jonsa99
Kontakt:

Inlägg av jonsa99 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Kenneth.N skrev:Så nu är man uppstigen efter nattjobb, en del har ju förmånen att få jobba helger också cobra och jonsa nog verkar det som det är en 1137 ändå. Det står 23x2,25 på däcken men det är ju det gamla måttet som sagt.
jonsa har du hunnit kolla upp fälgen ?

mvh Kenneth

Bild

Uploaded with ImageShack.us
Jag har kollat och den fälgen var inte mycket att hänga i granen.. den hade rost hål + att flera ekrar var av.. navet går att använda med lite kärlek. <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->snacka med "Oldie" här på forumet, han köpte precis ett 19 tums hjul av mig....eller 23 stod d på däcket tror ja! <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Oldie

Inlägg av Oldie »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->bytte in dem och lite andra raket delar på ettans mopeder då jag köpte på mig en crescent 2000 och har lite för många projekt på gång nu..
Hör med Ettans, har för mig att jag bytte in 4-5hjul och några fälgbanor med <!-- </EdIndex> --></div>
Kenneth.N

Inlägg av Kenneth.N »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Okej, jag får leta vidare. Tack för hjälpen Alla.
Mvh Kenneth <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar