Noris+Stefa ingen gnista.........?

Tips och frågor. Motorer, reparationer, felsökning, trimning.
Användarens profilbild
erlan
Forumsponsor

Inlägg av erlan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bara att hoppas det är rätt motor han har.
annars kom jag på Rösebäcken, konstigt att ingen nämt dom.
där finns det ochså en chans att det finns.

erlan <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack Erland! ja jag hoppas verkligen på detta, tänkte ringa honom på Måndag (även moppefolk måste få ha helg) och se om jag får komma å titta. men annars får jag slå mig ner vid telefonen å börja ringa runt. <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu i helgen skall vi träffas å de verkar som att den han hade liggandes va helt i ordning dock utan cylinder och förgasare, men jag e hur glad som helst!! :D Hoppas bara man har råd att köpa den :? de känns riktigt kul att man nu skall kunna få igång åtminstånde en helt komplett motor till flakan.
Mvh <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Amstaff_Loco - Har du bytt mailadress eller något sådant? Jag får meddelanden om att pm inte når fram till dig pga att mailadressen är ogiltig. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Amstaff_Loco - Har du bytt mailadress eller något sådant? Jag får meddelanden om att pm inte når fram till dig pga att mailadressen är ogiltig.
Ja jäklar de har jag glömt att ändra!!!! vi har ju bytt internet leverantör!, jag fixar de på direkten TACK OCH FÖRLÅT :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar