olja

Tips och frågor. Motorer, reparationer, felsökning, trimning.
reefan

olja

Inlägg av reefan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->compakt utan rem drift brode en 80 90 växellåds olja duga till eller är de döden? de är husqvarna 2 vxl hand <!-- </EdIndex> --></div>
jerry666

Inlägg av jerry666 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->utan rem? altså med kugg eller kedja, då ska 80 90 funka bra! jag kör på sae 80 i alla mina moppar och det har funkat hur bra som helst! har dock ingen med rem men där ska det ju tydligen vara livsfarligt om man tar fel olja, (löser upp remmen om man har otur :roll: ) <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har faktiskt ingen aning, eftersom jag knappt kan stava till husqvuarna,

men kolla meed någon sajt som är duktiga på dom där småländska maskinerna <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En SAE 30 gräsklipparolja är vad jag hört och använder på våra Husqvarnor.
Har funkat problemfritt för oss i flera år. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
reefan

Inlägg av reefan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ingen rem på denna! grejen e den att ibland rasslar de till lite när man ska lägga i 2an men de kanske inte är någon fara de hoppar ju i ouch bra bara att de rasslar till tilte <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar