<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Monterade ihop "polkagrisen"under dagen,ekrade om fälgarna efter solväggen.Så nu ser man ut som en polkagris själv
Riktigt kul med ett lågbudget bygge,rengörnig av pryttlarna eler byte mot bättre beg från hyllan.Inget tidsödande polerande eller omkromning.
Lacken ser bra ut från håll
Får se om jag hinner kika på motorn under helgen,får hoppas att det bara är att hänga på´n
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dopad är ju bara förnamnet på Selma. HE HE.
Men fan det blir ju grymt bra som vanligt. Kan det vara så att Selma jobbar på Würth <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->dopad? ,nja kan det vara 10 skruv på en sån här modell för att få fast skärmar tank och paket hållare.
Vill ha den på hjul så den blir flytbar så snart som möjligt,behöver garaget för att måla bräder till huset <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Blev inköp av däck idag,så jag kan få ner den från taket
Motorn som följde med med känndes inte helt kry,så där behövs lite renovering tyvärr.
Har ingen större lust att ta tag i något sådant nu,så det får bli en EKF snurra så länge.
Den är renoverad och klar men tänkt till ett kommande projekt.
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Upptäckte igår att jag hade rånat denna motor på tändsystemet,det hade jag glömt
Har kört mina andra EKF motorer med PVL system,har funkat kanon tycker jag.
Men till denna tänkte jag ha nåt system med ljuspole,nån som har nån erfarenhet av Hpi systemen?
Kokusan finns ju,men verkar lite tungt tycker jag.Någon som har nån erfarenhet av dom ? <!-- </EdIndex> --></div>