Norsjö Shopper, kaross- och chassidelar

56:an
Forumsponsor

Norsjö Shopper, kaross- och chassidelar

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag funderar på att skrota en Norsjö Shopper. Är det någon som behöver karosseri- och chassidelar?

Luckorna i metallnät runt motorn finns också om någon behöver.

Bensintanken är en på forumet intresserad av och jag själv behåller motorn, reglage till dito, ljuddämpare, lyktor, hjul och framvagn.

Finns det något kvar då???

Ja, om någon kan behöva ram, plåtskrovet, pakethållare, avgasrör, styrkabeln, styre, bromspedal och sätet (det är skapliga dynor).

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Ricky

Inlägg av Ricky »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej, jag är intresserad av sittdynan

Mvh ricky <!-- </EdIndex> --></div>
Forumsponsor

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Ricky skrev:Hej, jag är intresserad av sittdynan

Mvh ricky
Bra ricky!
Då ska jag titta lite närmare på den och sätta in bilder här nedanför.

Kanske den går att skicka på post i ett jättekuvert. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Styre o röret kan vara av intresse. <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

PipaZ skrev:Styre o röret kan vara av intresse.
vad ska du med styret till? har du inget eget?? :yoda: <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

Neifelheim skrev:
vad ska du med styret till? har du inget eget?? :yoda:
Behöver komma in på rätt spår, då hjulen är ganska skeva hoppas jag det ska hjälpa med detta styret :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Forumsponsor

Kanonbra PipaZ!

Jag har nog fullt upp med att göra paket och skicka iväg snart! :D <!-- </EdIndex> --></div>
HUSQVARNA SPORT

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag köper gärna svingen <!-- </EdIndex> --></div>
Forumsponsor

HUSQVARNA SPORT skrev:Jag köper gärna svingen
Jajamänsan, det får du så gärna så.... :)

Jag ska lägga upp delarna så jag vet vem som ska ha vad och det som bli över kan någon komma och hämta annars kör jag det till tippen.

När jag har kommit så långt skickar jag ett PM till var och en av er som ska ha bitar av den. <!-- </EdIndex> --></div>
kul me 2hjul

Inlägg av kul me 2hjul »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->rör ramen i "dörren" finns den kvar? <!-- </EdIndex> --></div>
Forumsponsor

kul me 2hjul skrev:rör ramen i "dörren" finns den kvar?
Ja, det gör den men som du ser på bilden är den avsågad upptill. Du får den men jag måste ha någon krona om jag får besväret med att skicka.

Bra att du visade intresse här. Jag kommer lägga upp delarna på bilder här snart med respektive intresserad köpare.

Det är nog bara stol, pakethållare, kaross och ram kvar som ingen visat intresse för och jag kastar dem om ingen vill hämta det gratis.

Bakhjulet finns också kvar, för köper Amstaff_Loco framhjulen med bromsar kan jag lika gärna sälja bakhjulet också. <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->du har PM! :D <!-- </EdIndex> --></div>
HUSQVARNA SPORT

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag köper gärna bakhjulett. <!-- </EdIndex> --></div>
Ricky

Inlägg av Ricky »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ev blir jag tvungen att ändra mig, kan bli så att min shopper säljs imorrn, försökt länge men utan resultat. Idag var två chippar här och provkörde och blev eld och lågor. Men det är med en klump i magen man säljer till vissa människor när man ser hur dom kör och vilka frågor dom ställer. Shoppern slets nog mer på 5 minuter idag än på tre år i min ägo. Sen att förklara för dom att inga strypningar finns i variatorn på en flinta känns sådär... Men vad gör man, behöver plats och pengar.

Ontopic: återkommer om sittdynan när jag vet om den blir såld imorrn eller inte (chippen skulle bara sälja sin cykel till kusinen ikväll först och få pengar) <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

Ricky skrev:Ev blir jag tvungen att ändra mig, kan bli så att min shopper säljs imorrn, försökt länge men utan resultat. Idag var två chippar här och provkörde och blev eld och lågor. Men det är med en klump i magen man säljer till vissa människor när man ser hur dom kör och vilka frågor dom ställer. Shoppern slets nog mer på 5 minuter idag än på tre år i min ägo. Sen att förklara för dom att inga strypningar finns i variatorn på en flinta känns sådär... Men vad gör man, behöver plats och pengar.

Ontopic: återkommer om sittdynan när jag vet om den blir såld imorrn eller inte (chippen skulle bara sälja sin cykel till kusinen ikväll först och få pengar)
Lät ju inte som rätt människor..... <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Skriv svar