roulette

Tips och frågor. Motorer, reparationer, felsökning, trimning.
oggy

roulette

Inlägg av oggy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej undrar vart man kan få tag på sprinten till svänghjulet på min Husqvarna D motor membran motorn någon som vet eller har en över??? <!-- </EdIndex> --></div>
bigge

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->e de som en saxsprint så finns de liteöverallt :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
oggy

Roulette

Inlägg av oggy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej dom finns inte varsomhelst varit i kontakt med fler moped folk men ingen vet.
det är alltså en rak lite stål pinne som är istället för halvmånen som håller svänghjulet så det går nog inte med en vanligt sax sprint.... <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om inte jag minns fel så har jag det på min "reservdelsmotor" <!-- </EdIndex> --></div>
bigge

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->går la å göra en egen :) som ja fatta de vart de en rak stål pinne

sen ska det ju vara stakt matrial med :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Åter igen EKRAR. <!-- </EdIndex> --></div>
HUSQVARNA SPORT

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En borr i lämplig storlek och kapa ,Erik Linding har tel 0702300374 <!-- </EdIndex> --></div>
rexdanne
Kontakt:

Inlägg av rexdanne »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag har använt vanlig träspik <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lyssna på conrad!! jag använde precis vad han säger till min pilot motor när den saknades! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Precis som med krysskilen, så är det inte den som håller fast svänghjulet. Det gör koningen. Den finns enbart för att styra svänghjulet så tändpunkten blir rätt. Så man måste ha inte ha något stark material direkt. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar