<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Som rubriken så har jag blivit intervjuad http://twostrokerider.se/artiklar/1990
// PipaZ <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varför lägger man ut en moppe på annons om man inte vill sälja den? förstår att du kan sälja den om nån bjuder en stor summa men du skrev ju helt klart att du inte skulle sälja den? <!-- </EdIndex> --></div>
körmoped skrev:Varför lägger man ut en moppe på annons om man inte vill sälja den? förstår att du kan sälja den om nån bjuder en stor summa men du skrev ju helt klart att du inte skulle sälja den?
kan bara hålla med
varför sätta ut en anons om du inte ska sälja <!-- </EdIndex> --></div>
körmoped skrev:Varför lägger man ut en moppe på annons om man inte vill sälja den? förstår att du kan sälja den om nån bjuder en stor summa men du skrev ju helt klart att du inte skulle sälja den?
kan bara hålla med
varför sätta ut en anons om du inte ska sälja
En intressekoll.
För att se om det finns något vidare intresse för den. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varför vill man veta de? varför vill du få reda på om folk vill köpa den om du ändå inte vill sälja? eller är det jag som är lite trög bara? <!-- </EdIndex> --></div>
körmoped skrev:Varför vill man veta de? varför vill du få reda på om folk vill köpa den om du ändå inte vill sälja? eller är det jag som är lite trög bara?
i så fall är vi två som är lite tröga <!-- </EdIndex> --></div>
körmoped skrev:Varför vill man veta de? varför vill du få reda på om folk vill köpa den om du ändå inte vill sälja? eller är det jag som är lite trög bara?
i så fall är vi två som är lite tröga
Haha, ingen är trög. Man har bara olika svårt att förstå saker
Jag kollar intresset så ja vet om det finns någon intresserad nu.
Kan vara bra vid en eventuell försäljningsannons <!-- </EdIndex> --></div>
Kan vara bra vid en eventuell försäljningsannons
Annars kan du ju lägga ut den för ett pris du skulle sälja den för, då har du ju kollat om det finns nått intresse till det priset du vill ha? <!-- </EdIndex> --></div>
minst tre !!!
intressekoll, fy hundan <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Frågar man mig, så är DT byggd för att åka lite offroad original....altså lämpas denna skitmotor för att bygga sprinter av. tacka vet jag för fs1a. Men alla har sina favoriter. <!-- </EdIndex> --></div>
Kan vara bra vid en eventuell försäljningsannons
Möjligtvis om du har en otroligt sällsynt bil kanske...
Men jag har sett flera som lagt ut en sk intressekoll , väldigt oklart vad man vinner på det <!-- </EdIndex> --></div>